یکی از حساسترین صنایع نسبت به تغییرات ارتباطات مشتریان، صنعت بیمه است. مشتری در این صنعت مشخصکننده و جهتدهنده سیاستهای سازمانی و رفتاری یک سازمان بیمهای است، از همین رو لزوم رصد و کنترل ارتباطات مشتریان به امری حیاتی در یک سازمان ارائه دهنده خدمات بیمهای بدل خواهد شد. راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکتهای بیمه، با هدف ایجاد بیشترین وفاداری مشتریان به سازمان بیمهگر خود، طراحی و توسعه داده شده است. این راهکار با مدیریت چرخه کامل بازاریابی، فروش و خدمات در همه رشتههای مختلف بیمهای و رسیدگی به کلیه درخواستهای مشتریان یک سازمان بیمهگر، گامی ارزشمند در جهت افزایش ارزش طول عمر مشتریان سازمان است.
بستر این راهکار بهگونهای است که سازمان بیمهگر میتواند کلیه فرآیندهای مربوط به خود را طراحی و تولید نماید به طوری که کلیه نیازمندیهای تعاملی، عملیاتی و تحلیلی خود را پوشش داده و با استفاده از امکانات بسیار گسترده و انعطافپذیر در این سیستم با کمترین هزینه و در سریعترین زمان پیاده سازی نماید.
برخی از امکانات این راهکار
مدیریت هر یک از رشته بیمهها متناسب با فرآیند جاری فروش آن
صدور و ثبت انواع بیمه نامه
مدیریت کلیه درخواستها و تعاملات مشتریان
یکپارچهسازی انواع کانالهای ارتباطی با مشتریان
ثبت کلیه پروندههای خسارت، دریافتها و پرداختهای مشتریان
قابلیت نمایش لیست بیمه نامههای مشتری به تفکیک رشته بیمه در پروفایل مشتری
قابلیت رصد و کنترل کلیه فعالیتهای انجام شده کارشناسان مختلف بر یک پرونده
قابلیت پیاده سازی پورتال جامع مشتریان به صورت یکپارچه با سیستم CRM سازمان
قابلیت پیاده سازی انواع پورتال شعب بیمه، پورتال نمایندگی، کارگزاران و ...
قابلیت یکپارچگی با سیستم اصلی بیمهگری سازمان
قابلیت طراحی Mobile App اختصاصی برای ارائه خدمات به مشتریان بیمه
قابلیت پیاده سازی سایر فرآیندهای اختصاصی سازمان
بهرهگیری از انواع گزارشات، نمودارها و داشبوردهای در لحظه و پویا
دفترچه تلفن
دفترچه ایمیل
تاریخچه تماس ها
ارسال پیامک
ارسال فکس
شناسه ی CALLER ID
مدیریت بازار یابی
زمان سنج
مدیریت برخورد بامشتری
سیستم نظر سنجی
چاپ فاکتور
سطوح دسترسی کاربران
مدیریت تامین کنندگان
انبار داری
مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی
اعتبار سنجی مشتریان
گزارشات روزانه
آرشیو کلیه ارتباطات
کارتابل کاربران
پوشش انواع درخواست های بیمه ای- راهکار خدمات بیمه ای- ارتباط با نرم افزار بیمه ای فناوران
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
سامانه جشنواره ساز شرکت پیشگام رایان، نرم افزار و اپلیکیشنی با تحلیل و شناخت کامل فروشگاه های زنجیره ای، در جهت بهبود روند جشنواره ها و ایجاد جشنواره های مختلف در بازه بندی ت...
گزارش گیری از تراکنشات کاربران-تحت وب(اپلیکیشن)/ ویندوز- انواع سناریو امتیازدهی- تعریف تخفیفات مناسبتی/ تبلیغاتی- مدیریت محصولات- قرعه کشی
امروزه تمامی شرکتهای بزرگ دنیا نیز دریافته اند که بیشتر تمرکز خود را صرف حفظ مشتری های قدیمی خود نمایند تا اینکه به فکر جذب مشتری جدید باشند، زیرا که اگر مشتری شما از سرویس...
پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو-سهولت در استفاده-کاربرد پذیری بسیار بالا-انطباق بسیار مناسب با کسب و کار-قیمت مناسب
نرم افزار CRM مهفا یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین نرم افزار های مدیریت امور مشتریان در ایران می باشد که با مدیریت کلیه کانالهای ارتباطی با مشتریان قبل و بعد از قرارداد ا...
ارتباط یکپارچه و دقیق با نرم افزارهای فروش و اتوماسیون اداری مهفا-عملکرد و رابط های کاربری بسیار ساده
سیستم باشگاه مشتریان شرکت نوپردازان زندگی هوشمند برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان وفادار و تشویق آن ها به استفاده مجدد از خدمات و محصولات شرکت یا فروشگاه شما می باشد.
سادگی نصب، آموزش و استفاده-پشتیبانی 24 ساعته-استفاده از کارت ضد تقلب-امکان استفاده به جای صندوق فروشگاهی همراه بارکدخوان برای ثبت کالا-امکان ثبت مرجوعی-پاداش برای معرف-گروه...
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامانه های مدیریت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »