شرکت سامانههای مدیریت ارائه دهندهی پیشرو سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیادهسازی موفق انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژهی شرکتهای خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.
021-43919000
021-43919111
يكپارچگي سيستمهاي تلفني با مركز تماس امكانات فراواني را به سيستم مديريت يكپارچه ارتباطات اضافه ميكند. callSys با ايجاد اين يكپارچگي به سازمانها كمك ميكند تا علاوه بر ارائه...
یکپارچگی کامل با اکثریت مراکز تلفن موجود دنیا- مدیریت تماسهای تلفنی ورودی و خروجی انواع مخاطبین- امکان مشاهده اطلاعات تماس گیرنده به صورت خودکار و به محض رخ دادن تماس- انطباق...
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM که بر پایه Asp.Net تولید شده است به وسیله قابلیت های منحصر به فرد خود این امکان را برای سازمان ها فراهم می کند تا تم...
یکپارچگی سیستم ها و راه های ارتباطی- قابلیت استفاده در موبایل و تبلت- سفارشی سازی، توسعه و انعطاف پذیری- امکان دسترسی آفلاین به اطلاعات
این راهکار، راه ارتباطی پیامک را به Microsoft Dynamics CRM اضافه میکند. اهمیت راههای ارتباطی در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر هیچ کس پوشیده نیست و اضافه شدن این راه ...
ارتباطات دو طرفه- هوشمندی- یکپارچگی- پشتیبانی از سرویس دهندگان مختلف
از آنجا که هنوز در بسیاری از سازمانها راه ارتباطی نمابر به عنوان یک روش ارتباطی موثر در تعامل با مشتریان استفاده می شود، شرکت سامانه های مدیریت در راستای پوشش همه جانبه نیازه...
امکان پشتیبانی از چند سرور نمابر مختلف بر روی یک سیتم CRM به صورت یکپارچه- ضمیمه نمودن فکس های رسیده به سازمان در پروفایل فرستنده آن
سیستم gradeSys به سازمان این امكان را میدهد كه با تعریف شاخصهای مدنظر، امتیاز و درجه برای هر موجودیتی را در مایکروسافت CRM محاسبه نماید. به عنوان مثال امتیاز و درجه مشتریان ...
امتیازدهی پویا- درجهبندی پویا- محاسبات پویا و در لحظه- موارد کاربرد بسیار متعدد
راهکار تولید خودکار مستندات شرکت سامانه های مدیریت docSys با نگاه محوری به این حوزه از نیازمندی مشتریان بالغ تحلیل و تولید گشته تا با استفاده از بستر workflow قدرتمند CRM این ...
تعریف قالب های پیشفرض مستندات- کارکرد بر مبنای قدرتمند بستر workflow- ضمیمه و ارسال خودکار مستندات
اين راهكار از 2 موجوديت اصلي شامل گروه مالیات بر ارزش افزوده (VAT Category) و سیاستهای مالیات بر ارزش افزوده (VAT Policy) تشكيل شده است. همچنين موجوديت گروه مالیات بر ارزش ا...
قابلیت تعریف تنظیمات سالیانه برای محاسبه میزان مبلغ ارزش افزوده- قابلیت محاسبه مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به تفکیک هر محصول فرصت، پیشفاکتور، فاکتور- قابلیت ویرایش میزان مالیا...
امروزه بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای مرسوم بازاریابی است. سازمانهای امروزی با اهداف مختلف اقدام به ارسال ایمیلهای متنوع به طیف وسیعی از مخاطبان میکنند. اثربخشی این روش با...
یکپارچگی کامل با Microsoft Dynamics CRM- یکپارچگی کامل با MailChimp
ترجمه دقیق، صحیح و سلیس واژگان و اصطلاحات در این سیستم، سبب سهولت بیشتر در استفاده از نرم افزار برای کاربران شده است. از دیگر ویژگیهای نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی سامانه...
ترجمه صحیح، دقیق و سلیس لغات به فارسی- قابلیت تفکیک کامل Language Pack و Calendar- قابلیت تغییر ترجمهها توسط راهبران خود شرکت- امکان استفاده از API تاریخ شمسی جهت استفاده در ...
ترجمه دقیق، صحیح و سلیس واژگان و اصطلاحات در این سیستم، سبب سهولت بیشتر در استفاده از نرم افزار برای کاربران شده است. از دیگر ویژگیهای نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی داینام...
ترجمه صحیح، دقیق و سلیس لغات به فارسی- قابلیت تفکیک کامل Language Pack و Calendar- قابلیت تغییر ترجمهها توسط راهبران خود شرکت- امکان استفاده از API تاریخ شمسی جهت استفاده در ...
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت های آسانسوری بر بستر مایکروسافت سی آر ام و با هدف پوشش کامل نیازمندی های بخش بازاریابی و فروش شرکت های فعال در صنعت آسانسور ارائه شده ا...
مدیریت ارتباطات با انواع ذینفعان- سیستم بازاریابی و فروش قدرتمند و یکپارچه- سفارشی سازی، توسعه و انعطاف پذیری
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (سی آر ام) حوزه کسب و کار املاک و مستغلات با هدف تسهیل امور بازاریابی و فروش شرکت های فعال در صنعت ساخت و فروش ساختمان ارائه شده است. با استفاد...
تعریف دقیق پروژه ها و بلوک ها- یکپارچگی کامل با مایکروسافت داینامیک CRM- سفارشی سازی، توسعه و انعطاف پذیری
نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت سامانه های مدیریت، این امکان را برای سازمانها فراهم کرده است تا نرمافزاری کاملا یکپارچه، مبتنی بر نیازهای خاص هر سازمان و همچنین منطبق بر فرآ...
یکپارچگی کامل نرم افزار Microsoft Dynamics CRM- پورتال پشتیبان هوشمند- یکپارچگی کامل با نرم افزار بازاریابی و فروش
این راهکار تجربه موفقیت آمیز پیاده سازی در سازمان های مختلف بانکی را در کارنامه خود داشته و می تواند به عنوان بستری قدرتمند جهت مدیریت درخواست های انواع مشتریان شامل مشتریان ع...
یکپارچه با Outlook- سفارشی سازی و توسعه سریع و آسان- قابل استفاده بر بستر وب و موبایل- داشبوردها و گزارشات متنوع
بستر این راهکار به گونه ای است که دانشگاه می تواند کلیه فرایندهای مربوط به خود را با استفاده از امکانات بسیار گسترده و انعطاف پذیر در این سیستم با کمترین هزینه و در سریعترین ز...
نرم افزاری یکپارچه با سیستم آموزشی دانشگاه- نرم افزاری یکپارچه با سایر نرم افزارهای دانشگاه- پروفایلی کامل و یکپارچه از همه اطلاعات دانشجویان
شرکت سامانه های مدیریت با درک این نیاز مشتریان، اقدام به تولید راهکار یکپارچهسازی نرم افزار تلگرام و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار Microsoft Dynamics CRM و نرم ...
یکپارچگی با مایکروسافت CRM و 365- ارسال پیام انبوه- ایجاد زمانبندی در ارسال پیام- امکان ایجاد کانال و گروه در CRM و sync شدن آن با نرم افزار تلگرام
سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری برید (EOrg) شرکت سامانههای مدیریت شما را قادر میسازد تا از طریق محیط نرم افزار CRM قادر باشید که در اتوماسیون اداری شرکت برید پیام ارسال نمای...
امکان ایجاد پیام برید (EOrg Message) در محیط نرم افزار Microsoft CRM و ارسال به کاربران مربوطه - امکان تعریف قالب پیام برید و ایجاد خودکار متن پیام به صورت خودکار - امکان ایجا...
مدیریت وظایف پروژه همواره یکی از دغدغهها و چالشهای مهم در هر سازمان است. سامانه های مدیریت بهمنظور مدیریت هر چه بهتر تعهدات سازمان (بهویژه حوزه مشتریان) برای سازمانهای گو...
تعریف خودکار بسته های کاری- امکان تعریف بسته های کاری با توجه به هر پروژه- امکان تعیین متولی، زمان اجرا و نوع وضعیت لحظه ای بسته کاری
با بهکارگیری راهکار مدیریت شکایات سامانه های مدیریت "صدای مشتری" به گوش سازمان و "صدای سازمان" به گوش مشتری خواهد رسید. سهولت تعامل مشتری و سازمان پیرامون شکایات مطرح شده و م...
نرم افزار شکایات- مدیریت شکایات- راهکار مدیریت شکایات
به کمک نرم افزار مدیریت وصول مطالبات خواهیم توانست حالات بسیار متفاوت پرداختهای مشتری را که ممکن است بر اساس توافقات بسیار متنوعی باشد و یا حتی خارج از تعهدات از پیش توافق شد...
وصول مطالبات- راهکار مدیریت وصول مطالبات
مدیران سازمان و متولیان مربوطه میتوانند در صورت داشتن دسترسیهای مربوط به هر یک از انواع نظرسنجی، نتایج حاصل شده را در هر لحظه بر روی نمودارهای مربوطه به نتایج نظرسنجی در داش...
نظرسنجی- پورتال نظرسنجی
یکی از حساسترین صنایع نسبت به تغییرات ارتباطات مشتریان، صنعت بیمه است. مشتری در این صنعت مشخصکننده و جهتدهنده سیاستهای سازمانی و رفتاری یک سازمان بیمهای است، از همین رو ل...
پوشش انواع درخواست های بیمه ای- راهکار خدمات بیمه ای- ارتباط با نرم افزار بیمه ای فناوران
مشتری یکی از مهمترین اجزای هر شرکت بازرگانی است. مدیریت بهتر مشتری در یک شرکت بازرگانی به مثابه مدیریت بهتر کل مجموعه است. با توجه به اهمیت این حوزه، شرکت سامانههای مدیریت ر...
پوشش کامل کانال های ارتباطی- بازاریابی، فروش و خدمات- مدیریت انبار- سیستم تدارکات
شرکت سامانههای مدیریت با شناخت و تحلیل نیازمندیهای این صنعت و با تکیه بر تجربیات موفق خود در پیاده سازی راهکارهای CRM در شرکت های حوزه نشر، راهکارهای خاص منظوره این صنعت را ...
یکپارچگی کانال های ارتباطی- باشگاه مشتریان- پورتال سازمانی
ساختارکلی اپ موبایل از طریق CRM متمرکز در مجموعه مدیریت خواهد شد به گونهای که کلیه منوها، کاربران اپ، دسترسیها، صفحات و محتواهای ارائه شده از طریق محیط CRM قابل ویرایش خواهد...
مدیریت حساب کاربری مشتریان- مدیریت پیامهای App (نوتیفیکیشنها Notifications) - تعامل دو جانبه با مشتری -امکان نمایش تبلیغات مرتبط در صفحه پیگیری درخواست -گزارش رفتار کاربر...
راهکار مدیریت رویدادهای زمانی timeSys بر بستر Microsoft Dynamics CRM یا Microsoft Dynamics 365 بوده و قادر است امکان انجام گردشهای کاری را بر اساس محرک زمان به مجموعه امکانات...
امکان تعریف وقوع رویداد بر روی یک رکورد در زمانی خاص - امکان تعریف وقوع رویدادهای تعریف شده بر روی لیستی از رکوردها - امکان مدیریت رویدادهای زمانی در سناریوهای پیچیدهتر - امک...
IFD مخفف عبارت Internet-facing deployment است که با راه اندازی آن احراز هویتها (چه از داخل شبکه و چه از خارج از شبکه) به روش Claims based authentication صورت میپذیرد.
امکان استفاده از داینامیک CRM در برنامههای موبایل و تبلت و مشاهده راحت و سریع گزارشهای مدیریتی - امکان استفاده از داینامیک CRM در خارج از محل سازمان و بر روی بستر اینترنت- ...
« این اطلاعات توسط (سامانه های مدیریت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »