نرم افزار CRM مهفا یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین نرم افزار های مدیریت امور مشتریان در ایران می باشد که با مدیریت کلیه کانالهای ارتباطی با مشتریان قبل و بعد از قرارداد از جمله عملیات بازاریابی ، ثبت شکایات ، استفاده از ابزارهای ارتباطی در کنترل و تبدیل سرنخ های فروش به فرصت یک انتخاب موثر و هوشمندانه ست برای این مهم .

قیمت: شروع از ۱ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مدیریت امور مشتریان مهفا
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
مهندسی همگام فناوری اطلاعات ایرانیان (مهفا)
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۹
سایر محصولات
نرم افزار مدیریت تولید مهفا / نرم افزار تدارکات و خرید مهفا / نرم افزار خدمات پس از فروش مهفا

راه های ارتباطی با مهندسی همگام فناوری اطلاعات ایرانیان (مهفا)

تلفن
۰۲۱۸۸۳۰۹۲۱۴
فکس
۰۲۱۸۸۳۰۸۶۶۵
ایمیل
mahfa@mahfaco.com
وب سایت
www.mahfaco.com
آدرس
تهران - خیابان آفریقا - برج امیر پرویز - ط 7

توضیحات

امکانات نسخه پایه مدیریت امور مشتریان (CRM) :
• ثبت و معرفی موقعیتهای جغرافیایی بصورت درختواره ایی
• امكان معرفي مشتريان بالقوه در دسته بندي هاي مختلف و در موقعيت هاي جغرافيايي مختلف
• گروه بندی کاربران در سیستم CRM به نحوی که کاربران هر گروه نتوانند اطلاعات ثبت و پیگیری شده توسط گروه دیگر را مشاهد نمایند
• امكان ثبت و تنظيم اصناف و دسته بندي مشتريان بالقوه بصورت درختواره اي
• معرفی و ثبت کمپین های بازاریابی (تاریخ شروع و پایان، نوع، پرسنل مسئول و ...)
• معرفي نتايج پيگيري ها به همراه اولويت بندي آنها
• معرفي و ثبت انواع نحوه آشنايي با مشتريان بالقوه
• معرفی و ثبت انواع سمتها برای اشخاص طرف ارتباط در سازمانها و شرکتهای دیگر
• معرفي و ثبت انواع تماس و ارتباط در جهت پيگيري سرنخ ها
• ثبت يك سرنخ بازاريابي به همراه اطلاعات آن نظير مشتري بالقوه و اطلاعات جزئي آن ، كاربر مسئول، نوع آشنايي، سمت شخص يا اشخاص مرتبط، موقعيت جغرافيايي و...
• ثبت پيگيري هاي يك سرنخ بصورت نامحدود با امكان آلارم دهي براساس آن به كاربران مرتبط
• ثبت مستندات (فايل و تصوير) و يادداشت به سرنخ هاي بازاريابي بصورت نامحدود
• ثبت پيش فاكتورها براي مشتريان بالقوه و سرنخ ها بصورت نامحدود در ارتباط با سيستم فروش مهفا
• امكان درجه بندي و ستاره دهي به سرنخ هاي بازاريابي و تقسيم بندي آنها
• امكان روئيت سوابق فروش و مالي مشتريان در ارتباط با سيستمهاي خزانه داري و فروش مهفا
• امكان ارسال پيامك و ايميل به مشتريان بالقوه از طريق نرم افزار و نگهداري سوابق آن
• ثبت زمانبندي روزانه (تقويم كاري روزانه) توسط كاربران سيستم با امكان آلارم دهي در ساعات مورد نظر
• ثبت و پيگيري وظايف كاري پرسنل (مديريت وظايف) و ارتباط با سيستم اتوماسيون اداري مهفا
• ثبت دفترچه تلفن عمومي و خصوصي در سيستم در اتصال با سيستم اتوماسيون اداري مهفا
• ثبت رسید دریافت کالا جهت کالاها یا محصولات مرجوعی از سمت مشتری و ارائه اتوماتیک آن به سیستم انبار مهفا


امکانات زیر سیستم مدیریت ادعا (شکایات) مشتریان :
• امکان ثبت شکایات مشتریان از کالا و محصولات
• امکان ثبت شکایات مشتریان از پرسنل
• ثبت نوع ارتباط مشتری جهت ارائه شکایت یا ادعا (حضوری، تلفنی و...)
• تخصیص یک کد پیگیری به هر شکایت بصورت منحصر به فرد
• قرار گیری یک ادعا یا شکایت در وضعیتهای : ثبت و بررسی اولیه، در حال پیگیری، پاسخ داده شده، بسته شده)
• ثبت و معرفی پرسنل مسئول رسیدگی به هر شکایت و آلارم دهی سیستم به وی در این خصوص
• امکان ارسال پیامک به مشتری پس از تغییر وضعیت هر شکایت


امکانات زیر سیستم رضایت سنجی مشتریان :
• ثبت و معرفی پارامترهای رضایت سنجی بصورت نامحدود
• ثبت فرم رضایت سنجی مشتریان براساس مشتری و تاریخ
• نمره دهی به هر یک از پارامترهای رضایت سنجی و ارائه نمره میانگین رضایت آن مشتری توسط سیستم
• ارائه لیست مشتریان دارای رضایت کم یا رضایت بالا
• ثبت توضیحات داخلی جهت اقدامات کسب رضایت مشتری یا پاسخ به عدم رضایت وی


گزارشات :
گزارش از پيگيري هاي سرنخهاي فروش براساس نتيجه، تاريخ ارتباط ، نوع ارتباط و ...
گزارش پیگیری سرنخ‌های فروش براساس درجه اهمیت، نتیجه، تاریخ، پرسنل مسئول و ...
گزارش نموداري فرصتهاي فروش
گزارش نموداري عملكرد بازاريابي (‌پيگيري سرنخها) در بازه هاي تاريخي مشخص
گزارش فعاليتهاي كاربران و پرسنل در ارتباط با مشتریان
گزارش شکایات مشتریان و پیگیری روند آنها
گزارش خلاصه ارتباط با مشتریان و سرنخ ها
گزارش تحلیلی سرنخ‌ها و فرصت‌ها
گزارش وظایف ثبت شده یا ارجاع شده به کاربران در ارتباط با مشتریان
و...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز ویندوز فون سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

ارتباط یکپارچه و دقیق با نرم افزارهای فروش و اتوماسیون اداری مهفا-عملکرد و رابط های کاربری بسیار ساده

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۸ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: از 6 تا 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

5 ماه پیش

آخرین اخبار

در نسخه جدید نرم افزار مدیریت امور مشتریان مهفا (CRM ) شما می توانید رضایت سنجی مشتریان خود را بصورت سیستمی انجام دهید . روال بدین صورت است که شما می توانید پارامترهای مورد نظر خود را با وزن آن برای نرم افزار مشخص نمایید و پس از دریافت پاسخ پرسشنامه رضای سنجی از هر یک از مشتریان نمره ی عملکرد خود را در آن پارامتر اندازه گیری نمایید . نرم افزار پس از مدتی میتواند تحلیل نمایدشما در کدام بخش از سازمان امور مشتریان خود قوی و ضعیف عمل کرده اید . برخی از این پارامتر ها می تواند به شرح ذیل باشد : میزان رضایت از محصول ، میزان رضایت شما از پرسنل مربوطه ، زمان انجام کار و خدمات .هر یک از این پارامتر ها خود می تواند به پارامترهای کوچک تر تقسیم شود تا به گزارشات دقیق تر و بهتری برسید .

17 آذر 1398

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت

تولید توسط گروه نرم افزاری مبین سافت

معرفی نرم افزار:

ثبت مشخصات مشتریان / عملیات حساب / صدور و چاپ فاکتور خرید و فروش / انبارداری / گزارش موجودی ریالی و تعدادی کالا / ریزگردش کالا / ثبت و چاپ چک / دبیرخانه با امکان چاپ نامه با ف...

پشتیبانی رایگان اولیه 1 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
پشتیبانی رایگان
1 ماه
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
آموزش رایگان
1 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری ساده و روان- امکانات کامل - قیمت مناسب- به روزرسانی مداوم

قیمت: شروع از ۲۵۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار CRM پیام گستر

تولید توسط تجارت الکترونیک اول ( CRM پیام گستر )

معرفی نرم افزار:

نرم افزار CRM پیام گستر یک راهکار جامع برای کسب و کارها می باشد تا بتوانند به سادگی و با هوشمندی منحصر به فرد تعامل خود با مشتریان را گسترش دهند. نرم افزار پیام گستر به آسانی ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM پیام گستر
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
دمو
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار CRM پیام گستر
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار CRM پیام گستر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM)

تولید توسط نرم افزاری آموت

معرفی نرم افزار:

با اوج بهترین نرم افزار کسب و کار ایران، هوشمندانه تر بخرید، بفروشید و بازاریابی کنید. حتی کوچک ترین کاستی ها را نیز در کسب و کار خود رفع نمایید.

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM)
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM)
دمو
دارد
مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM)
پشتیبانی رایگان
12 ماه
مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM)
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا مدیریت ارتباط با مشتریان اوج (CRM) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت مناسب - پشتیبانی بدون تعطیلی - راحتی در استفاده - قابلیت شخصی سازی -سامانه پیام صوتی آوانک

قیمت: شروع از ۱,۷۹۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران

تولید توسط بهتا رايان فردا

معرفی نرم افزار:

ارائـه کـارت هـوشمند به کلیه بـیماران و یـا گروه های ویژه ای از بـیماران مـراکز پـزشکی یـکی از راهـکارهـای جدیـد مـراکـز پــزشـکی می باشد که با استفاده از آن خدمات رسـانی بهت...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
دمو
نامشخص
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب-کاربر پسند-ظاهر زیبا-قدرتمند-

قیمت: شروع از ۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (مهندسی همگام فناوری اطلاعات ایرانیان (مهفا)) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »