بازدید کننده گرامی، این سرویس در پایان سال 1403 برای همیشه متوقف خواهد شد.

کاملترین و پرکاربرترین نرم افزاردرمانگاه با امکان پذیرش ساده و سریع، مالی و صندوق، وقت دهی، انبارداری پیشرفته، دندانپزشکی و بخش های عمومی و تخصصی، حسابداری ، ارسال آنلاین نسخ بیمه، اتصال به طرح سپاس وزارت بهداشت، دارای گواهی امنیت نرم افزار دارای نسخه های ساده تا پیشرفته با توجه به نیاز های هر مرکز

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سلاک طب پیشرو
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۸
سایر محصولات
نرم افزار کلینیک دندانپزشکی سلاک طب / نرم افزار طب کار و معاینات ادواری سلاک طب / نرم افزار ترک اعتیادسلاک طب

راه های ارتباطی با سلاک طب پیشرو

تلفن
۰۲۱-۲۲۲۳۲۹۰۷
فکس
ایمیل
info@selakteb.com
وب سایت
http://www.selakteb.com
آدرس
تهران - خ شریعتی - بالاتر از پل صدر - خ میرزاپور - کوچه علی محمدی - پ10

توضیحات

پذیرش :
پذيرش فوق العاده ساده و سريع
قابلیت استفاده از دستگاه بارکدخوان جهت پذیرش بیمار برای پذیرش بیمه ای
بارگزاری اطلاعات بیمار با وارد کردن کد ملی
امکان استعلام بیماران با وارد کردن کد ملی (بارگزاری نام و مشخصات و شماره بیمه و تاریخ انقضاو... )
امکان ثبت چندین خدمت برای بیمار در یک پذیرش و ارائه قبض فیش گروهی
امکان عودت وجه به بیمار و قبض برگشتی و ارائه گزارش های برگشتی
امکان مشاهده صف بیماران منتظر
نمایش پیام بدهکاری یا بستانکاری بیمار به محض انتخاب نام بیمار
ثبت پذیرش بیمه ای و بیمه تکمیلی
امکان ثبت پذیرش با آیتم عضویت برای در نظر گرفتن تخفیفات سازمانی و شرکتی
قابلیت اتصال به دستگاه پوز بانک های مختلف و انتقال اتوماتیک مبلغ به دستگاه پوز
امکان اتصال به صندوق فروشگاهی
امکان ثبت پزشک، کارشناس، معرف و مسئول فنی در پذیرش
امکان ثبت تخفیفات به صورت مبلغی و یا درصدی
نوبت دهي اتوماتيك براي هر پزشك و هر شيفت بطور جداگانه
دارای پنل تنظیمات پذیرش برای تنظیمات قبض، پرینتر قبض زن، حرکت سریع تر بر روی آیتم های پذیرش، تعریف پیش فرض ها ، تعداد پرینت قبض ، تشکیل پرونده اتوماتیک با پذیرش و ....
پذیرش بیمار با استفاده از لیست بیمارانی که از قبل وقت رزو کرده اند
دارای تابلوی بیماران جهت نمایش نوبت ها
امکان اتصال به استند نوبت دهی و پرداخت الکترونیکی
امکان چاپ قیمت اقلام روى برگه بیمه (قابلیت طراحى برای تمامی دفترچه ها)
ارجاع بیمار به سایر بخش هاى تخصصى کلینیک

پرونده:
تشكيل پرونده مالي بيماران
جستجوی پیشرفته
ثبت مدارک درمانی به صورت الکترونیکی ( به صورت عکس و با فرمت های مختلف )
امکان ذخیره سازى اثر انگشت بیمار در پرونده جهت تسریع در شناسایى در مراجعات بعدى
امکان دریافت کارت های الکترونیک برای باشگاه مشتریان و مراجعین VIP
شماره پرونده اتوماتیک و دستی
ثبت مبلغ پیش پرداخت
دریافت خروجی اکسل از لیست تمام پرونده های ثبت شده

تعاریف پایه:
امکان معرفی بخش ها و خدمات درمانگاه
پويايي در تعريف سرويس ها (خدمات) و تعرفه ها
امکان تعریف شیفت کاری
امكان تعريف عضويتها و بيمه تكميلي و انجام محاسبات مربوطه
امکان وارد نمودن مشخصات مرکز درمانی و درج آرم مرکز درمانی
تعریف کاربران سیستم بدون محدودیت و تعیین سطح دسترسی مختلف برای جلوگیری از تخلفات مالی
تنظيمات پيشرفته براي سطح دسترسي كاربران
کتاب ارزش نسبى خدمات در نرم افزار
محاسبه مبلغ سرویس ها به دو صورت تعرفه دستى و K فنی و حرفه ای
قابلیت تغییر مبلغ تمامى خدمات بصورت یکجا ، با تغییر مبلغ K
امکان ثبت مبلغ K به صورت متفاوت به ازاى هر سازمان بیمه گر
قابلیت کپى مبالغ از یک سازمان بیمه گر به سازمان بیمه گر دیگر
ثبت تخفیفات که به صورت پیش فرض براى همه بیماران در نظر گرفته مى شود
قابلیت تعریف یارانه براى همه بیماران و یا یک گروه خاص یا شرکت و.. (عضویت)


پزشکان و پرسنل
قابليت معرفي پزشكان و دستیاران و بهیاران شاغل در درمانگاه بدون محدودیت
قابلیت تعریف حقوق ثابت برای پزشک
تعریف درصد برای پزشکان در صورتی که بیش از تعداد مشخصی بیمار ویزیت کنند
امکان تعریف درصد دریافتی پزشکان بر حسب شیفت کاری و برحسب سرویس ویزیت یا کار عملی
تعریف کارانه بر حسب سرویس های مختلف
تعریف کارنه اضافه بر حسب سقف درآمد
تعریف روز ، شیفت و درصد کار عملی، تعریف سرویس و درصد پزشک و کارشناس، تعریف شیفت و تعداد نوبت در شیفت
در نظر گرفتن تخفیف ، بدهی ، عضویت درهنگام محاسبات مالی سهم پزشکان
قابلیت محاسبه حق الزحمه پزشکان با در نظر گرفتن هزینه هاى مواد مصرفى استفاده شده

وقتدهی :
دارای قسمت وقتدهی و تقویم کاری پزشکان
امکان ثبت وقت به صورت تلفنی و حضوری
ارسال پیامک به صورت هوشمند به بیماران جهت یادآوری وقت
گزارش وقت های رزرو شده براساس تاریخ ، پزشک، معرف و...
ارسال پیامک به پزشکان جهت یاداورى
قابلیت جا به جا کردن گروهى یا تکى نوبت بیماران

انبار داری:
امکان تعریف انبار کل و انبارک های(دپوها) مجزا برای هر کاربر
ثبت حواله های ورودی و خروجی و ضایعات و حواله های برگشتی
امکان تعریف مواد مصرفی در هر بخش و کسر از موجودی آن در پذیرش به صورت هوشمند
قابلیت انتقال کالا از یک انبار به انبار دیگر
تنظیم کردن نحوه ی احتساب موجودی از انبار (FIFO-LIFO - نزدیک ترین تاریخ انقضا )
دارای گزارشات مختلف جهت فاکتور های ورودی ، خروجی ، گردش کالا ، موجودی و....

پرونده پزشکی :
داری بخش پرونده پزشکی بیمار جهت ثبت اطلاعات ویزیت توسط پزشکان درمانگاه
تجویز داروها و دوز مصرف و آزمایشات و ...
امکان تعریف تمپلیت دارویی
امکان پرینت نسخه پزشکان
ثبت ویزیت با استفاده از فرم های نرم افزار و یا استفاده از قلم نوری
امکان ثبت اسناد پزشکی به صورت عکس (نتایج آزمایشات ، نوار قلب ، اکو و..)
دارای خلاصه پرونده بیماران در یک نگاه
امکان ثبت حساسیت های دارویی ، مشکلات اجتماعی، سوابق بیماری ، سوابق فامیلی ، یادداشت های مهم در پرونده ، روتین دارویی ، لیست بیماری های فرد ، اخطار در پرونده جهت ثبت موارد پرخطر (استفاده از لیست های پیش فرض برای سرعت بخشیدن در ثبت)

بیمه ها :
قابلیت تعریف بیمه های پایه و تکمیلی مختلف
دارای بخش استحقاق سنجی بیمار جهت چک کردن آنلاین تاریخ اعتبار دفترچه های بیمه
امکان اتصال به طرح سپاس (پرونده الکترونیک سلامت ) وزارت بهداشت
امکان تهیه دیسکت یا فایل NOSبرای بیمه های مختلف
امکان ارسال آنلاین نسخ بیمه تامین اجتماعی
ثبت مبالغ دریافتى و همچنین کسورات اعمال شده به همراه شرح علت کسور از سازمان هاى بیمه گر بابت نسخ ارسالى

گزارشات :
ارائه گزارشات مختلف مدیریتی ، مالی ، بیمه ای ، آماری ، نموداری
محدودسازی دسترسی کاربران به برخی گزارشات
نمایش پذیرش های حذف شده و ارائه لاگ فعالیت کاربران به مدیر
گزارشگیری جهت ارائه به بیمه های مختلف مطابق با دستورالعمل بیمه ها
امکان گزارشگیری کامل مدیر، بیمه ها و کارکردها و صندوق
گزارشگیری مدیر بر حسب بخش _سرویس
گزارش کار کرد و عملکرد پزشکان، کارشناسان
گزارشگیری صندوق بر حسب سرویس _گزارش خلاصه عملکرد صندوق
گزارشگیری دریافتی کاربران _ گزارشات پایان شیفت کاربران
امکان گزارش کلی مراجعین بخش
امکان گزارش مالی
گزارش لیست بدهکاران
امکان نمایش اطلاعات بایگانی در پذیرش
امکان ثبت هزینه های درمانگاه و ارائه گزارش آن

پنل پیامک
قابلیت اتصال به پنل اختصاصی مرکز
ارسال پیامک خوش امد گویی برای بیماران در زمان تشکیل پرونده
ارسال پیامک خوش امد گویی برای بیماران در زمان پذیرش
ارسال پیامک تبریک تولد بیماران
ارسال پیامک کارکرد پزشک در زمان پذیرش
ارسل پیامک پزشکان در پایان ماه
ارسال پیام یاد آوری وقت به صورت اتوماتیک در روز قبل
ارسال پیام های گروهی و یا تکی به بیماران


قابلیت اتصال به دستگاهای نوبت خوان
تعریف صف و اتاق به تعداد دلخواه و انتصاب آنها به خدمات و پزشکان
امکان دریافت نوبت به صورت حضورى یا با استفاده از دستگاه استند
امکان تعریف سقف نوبت براى هر پزشک به تفکیک شیفت
نمایش اطلاعات تخصصى پزشکان بر روى TV مرکزى متصل به سیستم صف
قابلیت نصب TV بر روى درب هر اتاق و نمایش اطلاعات فردى و تخصصى پزشکان
امکان نمایش اسامى بیماران منتظر برروى یک مانیتور مرکزى و به تفکیک هر پزشک
اعلام نوبت بعدى با استفاده از صفحه کلیدهاى فراخوان بى سیم براى پزشکان
قابلیت صدا کردن نام بخش ،نام پزشک ، نام اتاق و شماره نوبت بیمار بعد از اعلام توسط پزشک (قابل تنظیم)
سیستم امتیاز دهی
دارای بخش تعریف امتیاز دهی بر حسب سرویس (مراجعه کننده با دریافت سرویس امتیاز کسب کرده و در مراجعات بعد ، از امتیازات به عنوان تخفیف استفاده می کند)
امکان مشخص کردن سقف استفاده از امتیاز در پذیرش
امکان مشخص کردن تاریخ انقضا برای امتیازات کسب شده
امکان مشخص کردن مبلغ ریالی هر امتیاز در بازه های تاریخی مختلف
امکان افزایش ضریب هر امتیاز در بازه های زمانی مختلف

دیگر امکانات
قابلیت اتصال به دستگاه ID Caller جهت نمایش مشخصات افراد تماس گیرنده
امكان استفاده چند كاربر به صورت همزمان
امکان ارسال و دریافت پیام داخلى بین کاربران سیستم
امكان نصب در ويندوز Windows Seven,8,10, Server
دارای دمو و دفترچه راهنما
امکان تهيه پشتيبان بصورت اتوماتيک و دستي
نصب و راه اندازی آسان
امکان اتصال به ماژول حسابداری حرفه ای و ثبت سند هوشمند (جهت دریافت ترازنامه و دفاتر نویسی )
امکان بروزرسانى اتوماتیک نرم افزار (آپدیت هاى جدید نرم افزار)
دارای تاییدیه از شورای عالی انفورماتیک
دارای تاییدیه از سازمان نظام صنفی رایانه ای
دارای تاییدیه امنیتی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
سلامت و درمان / نرم افزار های درمانگاه و کلینیک
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

مدیریت نوبت دهی اتوماتیک

تشکیل پرونده

ثبت ورود و خروج خودکار

سیستم پاسخ گوی خودکار

مدیریت پذیرش شیفتی

گروه بندی وتفکیک بیماران

گزارش سوابق پزشکی

مدیریت ارجاع و پزشک خانواده

اتصال به دستگاه pos

ارتباط با بیمه(محاسبه تخفیف ها -بیمه مکمل - طرف های قرارداد)

ارتباط با مراکز درمانی دیگر

ارتباط باداروخانه(برای ارسال مستقیم نسخه پزشک)

انبار داری دارو و اجناس

بارکد خوان

حسابداری پیشرفته

سیستم پیامکی

صندوق انتقادات و پیشنهادات

صندوق داری هوشمند

گزارش ساز

محاسبه سود وزیان

مدیریت امور بانکی

مدیریت بخش های مختلف

مدیریت شیفت های کاری

مدیریت کارکنان) مدیریت حقوق و دستمزد )

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

محیط کاملا ساده و کاربری آسان-پشتیبانی قوی -امکانات بسیار جامع و کامل

بسته و نسخه های نرم افزار

نرم افزار مدیریت درمانگاه Net. سلاک طب

رخی از امکانات نرم افزار مدیریت درمانگاه net. :
پذيرش فوق العاده ساده و سريع
-امکان پذیرش با دستگاه بارکدخوان
-پويايي در تعريف سرويس ها و تعرفه ها
-تشكيل پرونده مالي جهت بيماران
-قابليت معرفي پزشكان شاغل در مطب يا درمانگاه بدون محدودیت
-تعريف كارانه پزشكان بر اساس كار عملي، ويزيت، سرويسها، شيفتها و تعداد مراجعين
-امکان تعریف پزشکان در سیستم و درصد دریافتی آنها بر حسب شیفت کاری وبرحسب سرویس
-امکان قبض برگشتی و ارائه گزارش قبض های برگشتی
-امكان استفاده چند كاربر به صورت همزمان
-امکان تنظیمات قبض پذیرش _فیش گروهی _ قبض نوبت دهی
-قابلیت تعریف کارانه های مختلف برای پزشکان و کارشناسان: حقوق ثابت برای پزشک, تعریف تعداد نفر و درصد پزشک, تعریف شیفت و درصد کار عملی ,تعریف سرویس و درصد پزشک و کارشناس, تعریف شیفت و تعداد نوبت در شیفت
قسمت وقت دهی
-امکان تنظیم وقت به تفکیک پزشکان , کارشناسان , روزهای کاری
-امکان رزرو وقت
-امکان ثبت نوبت دهی و ارائه قبض نوبت امکان گزارشگیری کامل مدیر ,بیمه ها و کارکردها وصندوق
-ارائه گزارش و دیسکت برای کلیه سازمان های بیمه (تامین اجتماعی,نیروهای مسلح,خدمات درمانی ,بیمه های تکمیلی و...)
-گزارشگیری مدیر بر حسب بخش _سرویس کار کرد پزشکان
-گزارشگیری صندوق بر حسب سرویس _گزارش خلاصه عملکرد صندوق
-گزارشگیری دریافتی کاربران
-امکان گزارش کلی مراجعین بخش
-امکان گزارشات مالی جامع و کامل
-ارائه گزارش از هزینه ها
-گزارش محاسبات مالی و سهم پزشکان و پرسنل
-ارائه گزارش سود خالص و بسیاری گزاشات دیگر
انبارداری
-دارای بخش انبار همراه با گزارشات مربوطه (ثبت حواله های ورودی و خروجی)
-امکان تعریف انبارهای مختلف
-مشخص نمودن تاریخ انقضای مواد مصرفی
-امکان تعریف سطح سفارش
-امکان ارائه گزارش از موارد مصرفی -گردش کالا و موجودی انبارها
-امکان تعریف مواد مصرفی در هر بخش و کسراتوماتیک از موجودی آن درپذیرش
سایر امکانات
-امکان اتصال به دستگاه نوبت خوان بیمار
-بدون محدودیت در تعریف سرویس ها و بخش ها
-تنظيمات پيشرفته براي سطح دسترسي كاربران
-امکان پیگیری خطاها و یا رکوردهای حذف شده توسط کاربر
-قابلیت لینک به نرم افزار SMS برای وقت دهی و ارسال پیامک گروهی
-دارای دمو و دفترچه راهنما
-امکان تهيه پشتيبان بصورت دستی و اتوماتیک
-بانک اطلاعاتی SQL Server

نرم افزار مدیریت درمانگاه تحت وب سلاک طب بدون محدودیت کلاینت

پذيرش فوق العاده ساده و سريع پذيرش فوق العاده ساده و سريع
پويايي در تعريف سرويس ها و تعرفه ها
تشكيل پرونده مالي جهت بيماران
قابليت معرفي پزشكان شاغل در مطب يا درمانگاه بدون محدودیت
تنظيمات پيشرفته براي سطح دسترسي كاربران
تهیه دیسکت برای بیمه های مختلف
امكان تعريف عضويتها و بيمه تكميلي و انجام محاسبات مربوطه
نوبت دهي اتوماتيك براي هر پزشك و هر شيفت بطور جداگانه
امكان استفاده چند كاربر به صورت همزمان
تعريف كارانه پزشكان بر اساس كار عملي، ويزيت، سرويسها، شيفتها و تعداد مراجعين
امکان تعریف پزشکان در سیستم و درصد دریافتی آنها بر حسب شیفت کاری وبرحسب سرویس
نصب آسان گزارشگیری جهت ارا ئه به بیمه های مختلف مطابق با دستورالعمل بیمه ها
امکان تنظیمات قبض پذیرش _فیش گروهی _ قبض نوبت دهی
دارای قسمت وقت دهی
امکان قبض برگشتی و ارائه گزارش قبض های برگشتی
امکان وارد نمودن مشخصات مرکز درمانی و درج آرم مرکز در مانی
امکان ثبت هزینه های درمانگاه و ارائه گزارش آن
قابلیت تعریف حقوق ثابت برای پزشک, تعریف تعداد نفر و درصد پزشک,
تعریف شیفت و درصد کار عملی ,تعریف سرویس و درصد پزشک و کارشناس, تعریف شیفت و تعداد نوبت در شیفت
امکان گزارشگیری کامل مدیر ,بیمه ها و کارکردها وصندوق گزارشگیری مدیر بر حسب بخش _سرویس و کار کرد پزشکان
گزارشگیری صندوق بر حسب سرویس
گزارش خلاصه عملکرد صندوق
گزارشگیری دریافتی کاربران
امکان گزارش کلی مراجعین بخش
امکان گزارش مالی
امکان نمایش اطلاعات بایگانی در پذیرش
دارای بخش انبار همراه با گزارشات مربوطه (ثبت حواله های ورودی و خروجی)
دارای بخش کامل دندانپزشکی
دارای بخش حسابداری پیشرفته
دارای بخش صندوق پیشرفته
قابلیت ثبت سند اتوماتیک و تراز مالی
امکان تعریف مواد مصرفی در هر بخش و کسر از موجودی آن درپذیرش
امکان ثبت ورود و خروج کلیه پرسنل
امکان گزارش گیری از ورود و خروج پرسنل
امکان اتصال به دستگاه نوبت خوان بیمار
دارای بخش کامل سیستم نوبت دهی (شامل (اینترنتی,لیستی و ساده)
امکان پیگیری خطاها و یا رکوردهای حذف شده توسط کاربر و بسیاری امکانات دیگر

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 1 سال
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

سایر گواهی ها و افتخارات:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: رضایی | ۲ دی ۹۶

من کاتالوگ و معرفی محصول را می خواستم

پاسخ تولید کننده - ۳ بهمن ۹۶

سلام لطفا اطلاعات تماستون رو بفرمایید تا براتون ارسال بشه.


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 11 ماه پیش

آخرین اخبار

امکان استحقاق سنجی بیماران به صورت آنلاین

07 بهمن 1399

امکان ارسال آنلاین نسخ برای بیمه تامین اجتماعی

07 بهمن 1399

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مطب/کلینیک تحت وب کارما

تولید توسط شرکت نرم افزاری دانش بنیان جادوی فکر

معرفی نرم افزار:

این نرم افزار برای مدیریت مطب ویا کلینیک برای یک پزشک تا چند پزشک بکار می رود.مدیریت مطب تحت وب کارما در کمال درایت، سرعت و هوشمندی با تعریف سطح دسترسی­ متنوع و متناسب با سطح ...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
نرم افزار مطب/کلینیک تحت وب کارما
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مطب/کلینیک تحت وب کارما
دمو
نامشخص
نرم افزار مطب/کلینیک تحت وب کارما
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار مطب/کلینیک تحت وب کارما
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار مطب/کلینیک تحت وب کارما از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کیفیت قابل اعتماد، مدرن و ایمن، کاربری آسان و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب، نرم افزاری با بیش از 1000 کاربر و قابل اطمینان و کامل

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

برنامه جامع مدیریت کلینیک اکسیر

تولید توسط گروه فنی مهندسی تلاش

معرفی نرم افزار:

نرم افزار منتخب مشتریان در نظرسنجی سال 1400، محیط زیبا و کاربردی، تکمیل پرونده پزشکی با 5 روش مختلف به همراه 13 ماژول تخصصی و سایر ماژول های مدیریتی. نرم افزار کاربردی مطب...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
برنامه جامع مدیریت کلینیک اکسیر
کاتالوگ
دارد
برنامه جامع مدیریت کلینیک اکسیر
دمو
دارد
برنامه جامع مدیریت کلینیک اکسیر
پشتیبانی رایگان
نامشخص
برنامه جامع مدیریت کلینیک اکسیر
آموزش رایگان
نامشخص
چرا برنامه جامع مدیریت کلینیک اکسیر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پنل کامل بیمه به همراه گزارش -سبک و بهینه نرم افزار - شخصی سازی برای پزشک - دموی رایگان - تنظیمات شبکه رایگان - 02154109000

قیمت: شروع از ۲۲,۹۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت مراکز جراحی و درمانگاه آسمان

تولید توسط داده پرداز پدیده آسمان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار آسمان یک نرم افزار جامع و یکپارچه می باشد. شرکت آسمان مرجع تخصصی نرم افزار به صورت ERP می باشد. همواره یکی از اولویت های آسمان، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز ک...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳ ماه
دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت مراکز جراحی و درمانگاه آسمان
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت مراکز جراحی و درمانگاه آسمان
دمو
نامشخص
نرم افزار مدیریت مراکز جراحی و درمانگاه آسمان
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار مدیریت مراکز جراحی و درمانگاه آسمان
آموزش رایگان
3 ماه
چرا نرم افزار مدیریت مراکز جراحی و درمانگاه آسمان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ارائه و نصب آخرین نسخه های نرم افزاری شرکت به صورت رایگان - بومی سازی نرم افزار با توجه به نیاز سازمان در هنگام نصب و راه اندازی - آموزش رایگان کاربران مجموعه به صورت حضوری ...

قیمت: شروع از ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سامانه مدیریت مراکز پزشکی نیماد

تولید توسط مهندس سید حامد حایری

معرفی نرم افزار:

نرم افزار یکپارچه مدیریت اطلاعات درمان نیماد

پشتیبانی رایگان اولیه 12ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
سامانه مدیریت مراکز پزشکی  نیماد
کاتالوگ
دارد
سامانه مدیریت مراکز پزشکی  نیماد
دمو
دارد
سامانه مدیریت مراکز پزشکی  نیماد
پشتیبانی رایگان
12ماه
سامانه مدیریت مراکز پزشکی  نیماد
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سامانه مدیریت مراکز پزشکی نیماد از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نرم افزار به صورت رایگان ارائه میشود ( پشتیبانی ندارد )

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سلاک طب پیشرو) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »