نرم افزار مالی اتحادیه ­ها صنفی کارما جهت ثبت کلیه امور روزمره انواع اتحادیه ها بکار می رود.

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مالی اتحادیه صنفی کارما
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.
نرم افزار مالی اتحادیه صنفی کارما
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری دانش بنیان جادوی فکر
دفتر مرکزی
مازندران - ساری
از سال
۱۳۸۱
سایر محصولات
سامانه رفاهی ویژه دانشگاه ها / نرم افزار حسابداری پخش کارما / سامانه تحت وب و جامع ارزشیابی عملکرد مدیران و کارمندان دولت ( ارزیابی عملکرد)

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری دانش بنیان جادوی فکر

تلفن
۰۱۱۳۳۲۵۹۶۵۹
فکس
۰۱۱۳۳۲۶۷۲۹۳
ایمیل
jadoofekr@yahoo.com
وب سایت
https://jadoosoft.com
آدرس
مازندران، ساری، خیابان پیروزی نبش پیروزی 14، ساختمان پارک علم و فناوری، طبقه سوم

توضیحات

امور اتحادیه

اطلاعات پایه
امکان تعریف استان و شهرستان و شهر و بخش
امکان تعریف سمت ها و نوع فعالیت
امکان تعریف اتحادیه صنفی و رسته صنفی
امکان تعریف استعلام پایه ، بازرسان، عناوین فیشها، نوع پروانه ، نوع مدرک و جواب استعلام
امکان تعریف درجه پروانه و برگزارکنندگان جلسه و ادیان و مذاهب و ادارات

امور اداری
امکان ثبت مشخصات فرد صنفی
امکان ثبت استعلام
امکان ثبت فیشهای واریزی
فرم ارسال پرونده به مجمع
ثبت گواهینامه دوره آموزش
امکان تغییر کد فرد صنفی
امکان ثبت شکایات و کارتابل اخطار بازرسان
عملیات صدور پروانه

گزارشات
گزارش ساز پویا (Dynamic Report Generator ) از کلیه جداول و فیلدها توسط کاربرتهیه و تنظیم می گردد.
تبدیل گزارشات و لیست فرمها به فرمتهای Word, Excel, Html ,Txt و...
ارائه گزارشات متغیر به صورت نمودار (خطی، میله ای و دایره ای)

امور مالی

تعریف سرفصلها
امکان تنظیم پارامترهای نرم افزار به صورت سفارشی و دلخواه
امکان تعیین طول کد حساب ها در کلیه سطوح (کل، معین) برای هر سطح
امکان تعریف سرفصل حساب ها در سطوح گروه کل، معین
امکان تعریف نوع سند

سند حسابداری و امور حسابداری
امکان ثبت اسناد حسابداری به همراه ریز حساب ها
دارای محیط کاملا پویای ویرایش اسناد و عدم محدودیت در شماره و تاریخ اسناد درج شده
امکان مشاهده لیست و گردش حساب ها در محیط سند حسابداری
امکان چاپ سند ثبت شده در سطوح و قالب های مختلف
امکان قطعی و غیر قطعی کردن اسناد ثبت شده
امکان کپی اطلاعات یک یا چند سند در سند دیگر و ادغام اطلاعات آنها در یک سند
دارای دفترچه یادداشت مرتبط با گزینه های اسناد به منظور سهولت در جابجایی و کپی برداری سریع گزینه ها
امکان مشاهده لیست و گردش حساب های سال در سند حسابداری قبل بدون تغییر سال مالی
امکان جستجو بر اساس ریز اسناد و تمامی آیتم های موجود در همه فرم های ورودی
دارای امکان بایگانی اسناد و موارد مربوط به سند حسابداری
امکان مرتب سازی کلیه اسناد بر اساس شماره و تاریخ
امکان ادغام و قطعی کردن اسناد حسابداری
امکان جا به جایی اسناد و جا به جایی حساب اسناد و تغییر کدینگ
امکان ارسال و دریافت اسناد بین دو نرم افزار حسابداری مالی کارما
امکان تعریف دسته چک و ثبت آن در سند حسابداری
امکان ثبت اطلاعات مربوط به اموال و اثاثیه
امکان محاسبه استهلاک به روش مستقیم و مانده نزولی
امکان صدور سند مربوط به استهلاک اموال به صورت ماهانه و سالانه

گزارشات
چاپ سند حسابداری بصورت موردی یا گروهی با شکل های مختلف (سطح کل و معین، سطح کل و معین) و ...
امکان تهیه دفاتر حسابداری (کل، معین و دفتر روزنامه و دفتر بانک)
امکان تهیه گزارش تراز آزمایشی دو، چهار، شش و هشت ستونی کلیه حساب ها در محدوده زمانی مشخص ( در کلیه سطوح )
گزارش سود سهام، وضعیت نقدینگی، چاپ سند ماهیانه، گردش حسابهای بانکی و . . .
امکان مرور مدیریتی کلیه حساب ها (مرور آبشاری حساب) به صورت دلخواه
تهیه گزارش مدیریتی گردش دفاتر و تراز آزمایشی و ماتریسی به صورت دلخواه
امکان تهیه گزارشهای مدیریتی (تراز، گردش) به صورت دلخواه
گزارش ساز (امکان تهیه گزارشات به دلخواه کاربر)
تبدیل گزارشات به فرمت های TXT، Html، Excel، Word و ....
امکان تهیه نمو دار های خطی، میله ای و دایره ای
امکان کنترل اطلاعات اسناد و حساب ها توسط نرم افزار جهت جلوگیری از ورود اطلاعات مخدوش و اشکال دار

امور پایان سال
امکان صدور خودکار سند بستن حساب های موقت
امکان صدور خودکار سند اختتامیه
امکان صدور خودکار سند افتتاحیه
امکان ایجاد سال مالی جدید توسط کاربر
امکان تهیه گزارش ترازنامه و سود و زیان
امکان تغییر سال مالی در هر زمان (دسترسی به اطلاعات سال های مالی گذشته در هر زمان)

دبیرخانه و مکاتبات

نامه وارده و صادره
امکان تعریف گیرنده و فرستنده نامه
امکان تعریف عناوین بایگانی
امکان ثبت نامه های وارده و صادره اعم از: نوع نامه، طبقه بندی نامه ،موضوع نامه،تاریخ ثبت،شماره نامه ، مضمون نامه،رونوشت ها و ....
امکان ثبت نامه ها و پیوست های یک نامه اعم از: عطف، پیرو، بازگشت و ...
امکان پیگیری های نامه ها قابلیت اتصال به انواع اسکنرها و اسکن پیوستهای نامه
امکان بایگانی نامه ها
امکان ثبت صورتجلسات
امکان تهیه گزارش از اقدامات و ارجاعات
امکان ثبت نامه در سال های مختلف
امکان استفاده کاربران متعدد بطور همزمان از سیستم
امکان ثبت صورت جلسات تعریف اطلاعات گیرنده و فرستنده

گزارشات
امکان گزارش گیری بر اساس محدوده تاریخ ثبت، فرستنده، گیرنده، رونوشت، شماره نامه، موضوع نامه، تعداد نامه های ثبت شده توسط هر کاربر و . . . .
امکان صدور کلیه گزارش های و آماری به نرم افزارهای Word و Excel

ثبت کلیه مشخصات نامه های وارده و صادره اعم از: نوع نامه، طبقه بندی نامه ،موضوع نامه،تاریخ ثبت،شماره نامه ، مضمون نامه،رونوشت ها و ....

سایر قابلیت ها
امکان تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات و بازیابی آن
امکان تعریف کاربران سیستم
امکان تعریف کاربران به صورت نامحدود
امکان تعریف گروه‌ کاربران با سطوح مختلف کاری تحت نظر مدیر سیستم
امکان نظارت بر عملکرد کاربران توسط مدیر سیستم
قابل اجرا تحت شبکه داخلی (LAN)
امکان تعریف کاربران به صورت نامحدود
امکان تعیین سطح دسترسی هر کاربر به بخش های مختلف نرم افزار
کاربر به سهولت می تواند با استفاده از صفحه کلید و ماوس تمامی عملیات را انجام دهد.

حداقل سخت افزارهای مورد نیاز
سیستم عامل مورد نیاز برای اجـرا : نسخه های سیستم عامل ویندوز ( 7 , 8 , 8/1 ,10)
مـیـزان فضـای مورد نیـاز برای نصب : 500 مگابایت
حافظه Ram مـورد نـیـاز بـرای اجرا : 4 گیگابایت

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتحادیه های صنفی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

کیفیت قابل اعتماد، مدرن و ایمن، کاربری آسان و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب، نرم افزاری با بیش از 1000 کاربر و قابل اطمینان و کامل

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
C/C++/Visual C
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 5 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار منطق اتحادیه ها

تولید توسط شبیه سازان منطق

معرفی نرم افزار:

مدیریت پرونده ها، اتوماسیون بازرسی، سامانه پیامکی، اتوماسیون اداری، سیستم ثبت شکایات، حقوق و دستمزد، حسابداری چهار سطحی

پشتیبانی رایگان اولیه 3 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار منطق اتحادیه ها
کاتالوگ
دارد
نرم افزار منطق اتحادیه ها
دمو
دارد
نرم افزار منطق اتحادیه ها
پشتیبانی رایگان
3 ماه
نرم افزار منطق اتحادیه ها
آموزش رایگان
10ساعت
چرا نرم افزار منطق اتحادیه ها از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

دارای امکانات بسیار- سرعت کار بسیار بالا- کاملا یکپارچه- در حال استفاده در 100 اتحادیه

قیمت: شروع از ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری اتحادیه های صنفی هریس

تولید توسط پیشگامان هریس رایانه

معرفی نرم افزار:

زیر سیستم مدیریت اعضاء, زیر سیستم دبیرخانه,زیر سیستم بازرسی کامل , زیر سیستم سامانه اخطار و استعلام, زیر سیستم پیگیری پروند ها, زیر سیستم کارتابل ارجاعات، زیر سیستم گزارش ساز ...

پشتیبانی رایگان اولیه سه ماه
آموزش رایگان اولیه سه ماه
دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری اتحادیه های صنفی هریس
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری اتحادیه های صنفی هریس
دمو
نامشخص
اتوماسیون اداری اتحادیه های صنفی هریس
پشتیبانی رایگان
سه ماه
اتوماسیون اداری اتحادیه های صنفی هریس
آموزش رایگان
سه ماه
چرا اتوماسیون اداری اتحادیه های صنفی هریس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سیستم های پرونده اعضاء , دبیرخانه , بایگانی اسناد , سامانه پیامکی و ... همگی بصورت یکپارچه و متصل بهم بصورت خودکار عمل میکنند

قیمت: شروع از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه سما

تولید توسط کارین امواج کردستان

معرفی نرم افزار:

هدف از پیاده سازی این سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه توسط اتحادیه مربوطه و نظارت و گزارشگیری از تمام عضوهای صنفی توسط اتحادیه می باشد بدین صورت اتحادیه ها صنف های مربوطه را...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۹ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه سما
کاتالوگ
دارد
سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه سما
دمو
دارد
سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه سما
پشتیبانی رایگان
12 ماه
سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه سما
آموزش رایگان
9 ساعت
چرا سامانه ورود اطلاعات اعضای اتحادیه سما از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان ارسال پیامک به اعضای صنفی - گزارش های متنوع - رابط کاربری گرافیک زیبا - قیمت مناسب- یادگی و سرعت

قیمت: ۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری دانش بنیان جادوی فکر) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »