عوامل اصلی در افزایش مزیت و توانایی نرم افزار شیز ، اجرای عملیات پشتیبانی و افزایش قابلیت اطمینان کارکرد سیستم ، برای مشتری می باشد.
امكان تعريف اطلاعات پايه در قالب جداول متعدد مانند :
انواع نامه
نوع طبقه بندي نامه ها
اولويت نامه ها
موضوع نامه ها
نحوه ارسال نامه
شكل نامه (اصل ،رونوشت كپي و ...)
تعريف انواع كلمات و جملات جهت استفاده در سيستم و سرعت عمل در تايپ
طبقه بندي پرونده هاي بايگاني با امكان تعريف ميزان دسترسي كاربران به آنها
معرفي شكل فيزيكي پرونده هاي بايگاني (زونكن و پوشه)
امكان معرفي ظرفيت تعداد برگه هاي هر پرونده
تعريف انواع وضعيت ارجاع (جهت اطلاع ، اقدام ، پيكيري و ...)
تعريف مشخصات دريافت كنندگان و فرستندگان نامه هاي خارج از سازمان
تعريف انواع دبيرخانه با امكان معرفي نوع شماره دهي به صورت متمركز براي نامه هاي وارده و صادره يا مستقل
معرفي نحوه دسترسي كاربران به دبيرخانه ها
تعريف انواع پرونده هاي بايگاني بر اساس موضوع و شماره كلاسه
ثبت مشخصات نامه هاي وارده و صادره شامل شماره ، تاريخ ، موضوع و شرح و ...
امكان نگهداري تاريخ نامه ها به صورت شمسي و ميلادي و تبديل هر يك از آنها به يكديگر
نگهداري زمان (ساعت و تاريخ) و ثبت كننده و اقدام كننده نامه هاي وارده و صادره
اختصاص شماره انديكاتور بصورت دستي يا اتوماتيك
معرفي انواع پيوستها و ضمائم نامه هاي وارده و صادره
امكان ثبت رونوشتهاي نامه هاي وارده و صادره
ثبت پيرو و عطف نامه ها و ارتباط هر يك از آنها با يكديگر
اسكن تصاوير نامه و كليه ضمائم آن و نگهداري در سيستم (تعداد صفحات اسكن نا محدود مي باشد)
ارجاع نامه ها به گيرنده يا گيرندگان مختلف در قالب سيستم كارتابل
امكان مشاهده كليه ارجاعات نامه در هر لحظه و اقدامات انجام شده بر روي آن
نمايش تعداد روزهاي باقي مانده جهت اقدام و پاسخ
تايپ نامه هاي صادره با استفاده از نرم افزار Word از داخل سيستم و نگهداري آن در بانك اطلاعاتي سيستم
نمايش اطلاعات نامه به صورت ليستي و فرمي
انجام جستجو بر روي اطلاعات نامه هاي وارده و صادره با امكان پرس و جو هاي مختلف در كليه فيلدهاي اطلاعاتي نامه
امكان تعريف كليد واژه براي نامه هاي وارده و صادره
نمايش درختي موضوع و كليد واژه ها با امكان فيلتر آنها
امكان ارسال نامه هاي صادره از طريق فاكس
امكان تعريف مكاتبات داخلي بين واحدها
ثبت مشخصات ثبت كننده مكاتبات داخلي
امكان الحاق فايلهاي Doc ، Txt ، Xls و گرافيكي به مكاتبات داخلي
ارجاع مكاتبات داخلي به افراد و واحدهاي مختلف از طريق سيستم كارتابل
جستجوی درختی
ثبت و ویرایش تصاویر
گروه سازی آرشیو
برچسب گذاری
شماره زنی هوشمند
طبقه بندی اسناد
محدود سازی دسترسی
گزارش ساز
مدیریت زمانی
مدیریت امانات اسناد
سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)
تعریف گروه های کاری
جامع و انعطاف پذیر-قابلیت سفارشی سازی-پشتیبانی قوی
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
نرم افزار مدیریت اسناد
این نرم افزار در یک شرکت معتبر نفتی پیاده سازی شده است
نرم افزار چاپ بارکد مرتبط با بانک اطلاعاتی سپیدار سیستم
سرعت - رابط کاربری ساده - ارتباط با دیتابیس سپیدار سیستم
نرم افزار بایگانی قابلیت بایگانی نامه ها، پرونده و پوشه ها، طبقه بندی پرونده و فایل ها در بخشهای دلخواه، جستجوی ساده و پیشرفته برحسب موضوع یا تاریخ یا هر دسته بندی دیگر، امک...
ثبت فایل ها با تمامی ضمائم - گزارش گیری دقیق و جامع - ثبت پرونده و فایل به همراه گزارش گیری - کارتابل و نامه داخلی در نسخه شبکه - جهت مشاوره با شماره 02188806888 تماس بگیرید.
کار با تمام فرمت های گرافیکی موجود ، فیلم ، صدا و باز کردن برنامه های ضمیمه شده به نامه اتصال به سرور برای آرشیو در مکان محرمانه یا جلوگیری از ثبت مجدد و تکراری محتوا ارت...
کاربری آسان - قیمت مناسب - پارامتریک بودن عناوین - راه اندازی در بیش از 1000 اداره وسازمان
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شیز) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »