سیستم سفارشات خارجی بهعنوان بخشی از سیستم یکپارچه اطلاعات مدیریت شیز، با ثبت سوابق خرید، محاسبه بهای تمام شدهی خرید خارجی و ارائه گزارشهای دقیق، ابزار مناسبی را در اختیار مدیران سازمان قرار میدهد تا فعالیتهای خرید و تأمین موجودی سازمان از خارج از کشور را به خوبی تجزیه و تحلیل و ساماندهی کنند.
ایجاد یک بانک جامع اطلاتی از کلیه تأمین کنندگان خارجی (شامل تولیدکنندگان، نمایندگی ها، فروشندگان، واسطه ها و ...)
امکان ارزیابی تأمین کنندگان خارجی (شامل تولیدکنندگان، نمایندگی ها، فروشندگان، واسطه ها و ... ) درحد کالا
امکان ایجاد لیست سیاه تأمین کنندگان، جهت کنترل و جلوگیری از سفارش به آنها
امکان بومی سازی اطلاعات سیستم براساس اطلاعات پایه سازمان استفاده کننده از سیستم
امکان تهیه لیست مقایسه قیمت ها بین پروفرم های دریافتی براساس ارزهای مختلف و معادل سازی آنها به یکدیگر
امکان محاسبه قیمت تمام شده در سطح کل سفارش خارجی، پارتی حمل و اقلام سفارش
ثبت اطلاعات تأمین کنندگان و طبقه بندي آنها براساس نوع كالا
ثبت و اصلاح درخواست هاي خريد به شکل دستی و یا دريافت مكانيزه از سيستم انبار
تخصيص درخواست هاي خريد به گروه هاي مرتبط
طراحي فرم سفارشي ورود اطلاعات براي هر مرحله سفارش
برنامه ريزي خريد براي هر سفارش و محاسبه تاريخ تقريبي رسيد كالا
دریافت و ثبت اطلاعات پروفرما (Performa)
کنترل و پيگيري سفارشاتي كه حمل آن به دفعات صورت مي گيرد
ارائه آخرين وضعيت سفارشات و موجودي در راه
ثبت مغايرت هاي اقلام سفارش شده و دريافت شده
ثبت مستندات چند رسانه اي براي درخواست، سفارش، استعلام خريد و پرفرما، استعلام حمل و ...
مونیتورینگ عملکرد تأمین کنندگان خارجی در مقاطع مختلف
تعریف روش تسهیم هزینه های یک سفارش خارجی به اقلام خریداری شده براساس مبانی و ضرایب مورد نظر حسابداری قیمت تمام شده
ارائه گزارشات متنوع از آناليز هزينه هاي تخصیص داده شده در مراحل مختلف یک سفارش خارجی تا حد حمل (پارتی)/ کالا
امكان بستن پارتي و محاسبه هزينه ها به تفكيك هر پارتي
ارسال سند تعهدي به مالي همزمان با ارسال درخواست پرداخت و يا پرداخت تنخواه به سيستم وجوه نقد
امكان ثبت كالاي جايگزين در مرحله ثبت پاسخ استعلام و يا فاكتور
امکان معرفی شرکت های خریدار و فروشنده سفارشات
امکان معرفی شرکت های بیمه سفارشات
امکان تعریف ایستگاهها و مسیرهای داخلی و بین المللی حرکت کالاها
امکان ثبت پروفرما و اطلاعات مربوط به آن از قبیل بیمه نامه ، اطلاعات حمل ، هزینه های عمومی و اطلاعات نحوه پرداخت
امکان تعیین سناریوی پرداخت روی هر پروفرما
قابلیت ثبت تمدید اعتبارات اسنادی در سیستم
امکان انتخاب کالا از چندین بارنامه برای یک کانتینر خاص
قابلیت ثبت فهرست های تفکیکی هزینه های حمل (ارز ، کشتیرانی و ... )
امکان پیوست نمودن تصاویر اسناد مربوطه در تمامی فرمها
امکان استفاده ار تاریخ میلادی و تاریخ هجری شمسی برای ثبت تاریخ های تمامی فرم ها
پشتيباني از انواع معاملات (انواع مختلف بدون انتقال ارز، وام ارزي، از محل مصوبه و ... )
قابليت صدور اصلاحيه براي پروفرما
پشتيباني از چند حملي ها
پشتيباني از چند پرداختي ها
امکان ترکیب چند درخواست یا بخشی از چند درخواست و یا حتی بخش از یک درخواست در یک سفارش
تایید سفارشات ایجاد شده به صورت اتوماتیک و یا دستی همراه با ذخیره تغییرات ایجاد شده بر روی سفارشات
امكان صدور چند Invoice براي يک پروفرما در حالتي كه يک پروفرم در چندين محموله براي خريدار ارسال ميشود (Partial Shipment)
ثبت اطلاعات مالی بر مبنای پرداخت نقدی، LC و برات وصولی و گزارش سیستم از میان پرداخت ها و تاریخ های سررسید پرداخت ها بعدی
ثبت و مديريت درخواست هاي خريد از انبار
تشکيل پرونده سفارش از طريق انتخاب اقلام يک يا چند درخواست هاي خريد و پرسنل موظف به پيگيري سفارش
ثبت پروفرماي هاي اوليه
تعيين پروفرماي نهايي هر سفارش با توجه به سوابق کاري، کيفيت کالا و قيمت هاي ارايه شده
تصميمات مديريتي مانند ابطال يا تمديد سفارش
اطلاعات مالي مانند هزينه هاي متفرقه ،گشايش اعتبار و حواله ارزي
اسناد و مجوز هاي مختلف مانند اطلاعات بيمه ، بارنامه ها، عدل بندي، مجوز هاي گمرکي، گواهي مبدا ، فاکتور خريد و غيره
پيگيري وضعيت مالي و آماري و ترخيصي سفارش با توجه به اعلاميه ورود کالا به گمرک و شرکت
پيش بيني تاريخ هر مرحله سفارش بر مبناي وضعيت ورود کالا و تاخيرهاي اتفاق افتاده
محاسبه قيمت تمام شده سفارش
آخرين وضعيت اعتبارات گشایش شده
آخرین وضعیت سفارشات درراه (قبل از گمرک ، هنگام دپو درگمرک وپس از ترخیص از گمرک)
درخواست هاي سفارش نشده
هزينه هاي سفارشات خارجی
اقلام رسیده شده
مانده اقلام خریداری شده
رهگیری چرخه یک سفارش خارجی از درخواست خرید تا رسید قطعی درانبار
ارایه گزارش قیمت تمام شده کالاهای پروفرما
ارایه گزارش اقلام باز پروفرما
ارایه گزارش باقیمانده ی اعتبارات اسنادی(LC یا L/C )
رهگیری وضعیت جاری يك سفارش
محاسبه بهاي تمام شده خريد خارجي
ایجاد و ارسال سند حسابداری خرید خارجی
گزارش اطلاعات مختلف سفارشات به همراه وضعيت ان هاگزارش درخواست هاي سفارش داده نشده
گزارش تاخير اقدامات سفارش
گزارش هزينه ها و قيمت تمام شده سفارش
امکان طراحي گزارشات اختصاصي بنا بر نياز کاربران و مديران
امکان اتال خودکار به سیستم حسابداری و ثبت سندهای مالی
خودکار سازی فرایندهای صدور فاکتور خرید و انتقال بین انبارهای مرتبط
خودکارسازی فرایندهای خزانه داری
قابلیت اتصال خودکار به سیستم انبار
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
جامع و انعطاف پذیر-قابلیت سفارشی سازی-پشتیبانی قوی
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
نرم افزار ترخیصکار در سال 1378 به منظور تامین نیازهای اطلاعاتی و مالی مجموعه شرکتهایی که در زمینه واردات و صادرات کالا و ترخیص آن فعالیت می نماید، طراحی و پیاده سازی گردید. ثب...
سازگار با تمام نسخه های ویندوز - سرعت بالا - کاربری آسان - پشتیبانی قدرتمند -آموزش رایگان- تخصصی بودن
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شیز) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »