اگر کسب وکار خود را به صورت فردي يا گروهي اداره مينماييد مي توانيد با بهره گيري مناسب از تمام ظرفيت ها، امکانات سامانه الکترونيکي و نگهداري اطلاعات از متقاضيان (سانا) فرآيند دريافت، ذخيره، نگهداري اطلاعات و سوابق متقاضيان را به نحو مطلوبي کنترل و مديريت نماييد . سامانه الکترونيکي و نگهداري اطلاعات از متقاضيان (سانا)، سيستمي کاملا اينترنتي و تحت وب بوده در جهت تسهيل در دريافت اطلاعات از متقاضيان سازمان ها و موسسات مي باشد و اين فرايند دريافت اطلاعات بصورت مرحله به مرحله با پشتيباني از يک ماژول فرم ساز جهت دريافت اطلاعات مورد نياز سازمان ها امکان پذير است. سامانه الکترونيکي و نگهداري اطلاعات از متقاضيان (سانا) را مي توان نرم افزاري به منظور کنترل و سازماندهي اسناد، پرونده ها، تعريف گردش کار، ارجاعات و همچنين ارزيابي از پرونده متقاضيان در راستاي رتبه بندي و دسته بندي متقاضيان و منابع موجود در يک سازمان يا کسب و کار تعريف نمود. به عبارت ديگر سامانه الکترونيکي و نگهداري اطلاعات از متقاضيان (سانا) يک نگرش سيستماتيک براي کنترل، نظارت، سازماندهي، ذخيره، بازيابي، جستجو اسناد و منابع با فرآيند تعريف گردش کار است.
در سامانه الکترونيکي نگهداري اطلاعات متقاضيان (سانا) ما طيفي از اقدامات و امکانات و قابليت هايي که منجر به سادهتر شدن فعاليت هاي شما ميشوند را معرفي مينماييم .
امکان ثبت، بارگذاري و آرشيو اسناد و پرونده ها متقاضيان
امکان خود اظهاري توسط متقاضيان بصورت آنلاين و مرحله به مرحله
قابليت توليد فرم با استفاده از ماژول (موتور) فرم ساز
قابليت تعريف انواع فرم هاي اداري، سازماني، فني، ارزيابي، ...
تعريف فرم هاي اطلاعات پايه ويژه سازي شده
امکان پرداخت از طريق درگاه هاي اينترنتي شبکه شتاب بانکي
قابليت ارجاع دسته بندي پرونده متقاضي به اشخاص ديگر
امکان تعريف سطوح مختلف دسترسي به ساختار بدون محدوديت
امکان تعريف سطوح کاربري و مجوز دسترسي ها
قابليت ارجاع بخشي از اسناد و پرونده ها به اشخاص ديگر
قابليت تعريف کاربران متعدد با سطح دسترسي ها و فعاليت هاي مختلف به سيستم
قابليت تعريف چرخه (گردش) کار
امکان تعريف فرم ارزيابي و همچنين مدل هاي ارزيابي جهت ارزيابي از متقاضيان
انواع گزارشگيري متنوع و مديريتي از پرونده ها و هر فيلد مورد نظر
امکان پيوست و ضمائم فايل، مستندات و مکاتبات به پرونده ها
تعريف و مديريت فرم هاي روال هاي ثبت نام از متقاضيان
امکان تعريف گروه کاري و گروه بندي هاي کاري
امکان اطلاع رساني به کاربران و متقاضيان از طريق ارسال پيامک ( بصورت فردي يا گروهي )
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
تحت وب - فرم ساز و فیلد ساز- ایجاد پنل اختصاصی برای هر متقاضی - ارتباط دو طرفه بین متقاضیان و کاربران سیستم - CRM پیشرفته نسبت به سایر CRM موجود در بازار- گزارشگیری های متنوع بر اساس فرم و فیلد و ...
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
vtigercrm یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری متن باز بوده و جزء 10 crm برتر دنیا است و پارس ویتایگر از سال 1391 بصورت تخصصی اقدام به بومی سازی این نرم افزار،متناسب با کسب و ک...
بروز رسانی خودکار و رایگان - عدم محدودیت کاربران در نرم افزار - عدم محدودیت زمانی - قابلیت سفارشی سازی و توسعه بالا - عدم وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار - اتصال و یکپار...
CRM سپنتا با هوشمند سازی روال اداری شرکت و فرایند فروش و ایجاد سبک جدیدی از مدیریت و فروش ارتباط با کارمندان و مشتریان را متحول کرده و بهره وری شمارا افزایش میدهد.
ساده و روان بودن محیط کاربری- دادن تصاویر روشن از کسب و کار(داشبورد مدیریتی)- بدون محدودیت اعضا-مناسب برای هر نوع کسب و کار-قابلیت سفارشی سازی برحسب نیاز مشتریان- قیمت مناسب ن...
شما به عنوان مدیر یک مجموعه حق دارید نگران رقبا، وضع اقتصادی، از دست رفتن مشتریان و کم کاری کارمندانتان باشید. اما نگرانی کافی نیست. باید به دنبال راه حل بگردید. راهی که به شم...
پشتیبانی دائم- سابقه ی 30 ساله در زمینه ی نرم افزار و سخت افزار- تیم برنامه نویسی قوی- هزینه ی مناسب- قابلیت ویرایش با توجه به نیاز شرکت شما- کاربردی و آسان.
Crm یا customer relationship management یعنی مدریت ارتباط با مشتری. کم ترین فعالیتی که نرم افزار Crm انجام می دهد این است که مدیر یک کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ، می تواند تم...
-سهولت در کاربری -زیبایی بصری -دسترسی آسان به کاربری های سیستم-قابلیت انعطاف پذیری و تغییرات دلخواه کارفرما
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (دانش و فناوری راهگشایان زمان( دفراز )) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »