از جمله معضلات عدم استفاده از یک سیستم جامع مدیریت جلسات و مصوبات مناسب میتوان بدین موارد اشاره نمود: پایین آمدن امنیت اطلاعات جلسات و ریسک تضییع محرمانگی اطلاعات جلسات صرف زمان زیاد جهت پیگیری اجرای مصوبات جلسه صرف هزینه‌ی بسیار در جهت تبادل و انتقال نامه‌ها و اطلاعات پراکندگی و دشواری دسترسی به اطلاعات جلسات فراموش شدن مصوبات در طی زمان یا اجرای ناقص آنها نداشتن گزارشات مدیریتی لحظه‌ای برای اتخاذ تصمیمات بهتر شرکت سپهرماهان با شناخت نیازها اقدام به تولید نرم‌افزار مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات «همتاک» کرده است؛ با استفاده از سیستم مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات همتاک، شما میتوانید از مزیت مدیریت مؤثر زمان و جلسات برخوردار شوید. این سیستم با امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان جلسه تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را امکان‌پذیر میسازد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نامشخـص

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات همتاک
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوران سپهر ماهان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
نرم افزار نظام پیشنهادات همسو / نرم افزار مدیریت دانش همسو / نرم افزار مدیریت پروژه و کارها همتیک

راه های ارتباطی با فناوران سپهر ماهان

تلفن
۸۸۵۰۴۶۰۱
فکس
۸۸۱۷۵۳۹۰
ایمیل
admin@mahansocial.ir
وب سایت
https://www.sepehrmahan.com
آدرس
تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد، کوچه 14، پلاک 6

توضیحات

مزایای استفاده از سیستم مدیریت جلسات همتاک:

ثبت تمامی مصوبات جلسه در سیستم و امکان تخصیص هر مصوبه به یک یا چند نفر
بالا بردن سرعت پیگیری اجرای مصوبات از طریق سیستم و بالا بردن سرعت انتقال و تبادل اطلاعات
ابلاغ مصوبات جلسه به واحدهای ذی‌ربط، امکان گزارش‌گیری از وضعیت مصوبات و بهبود فرآیند ثمربخشی آنها
افزایش بهره‌وری و بالا بردن امنیت اطلاعات
دسترسی سریع و آسان به تمامی اطلاعات جلسه و مصوبات و دسترسی به اطلاعات جلسات پیشین
هوشمندسازی جهت جست‌وجوی زمان مناسب برای برگزاری جلسات
افزایش بهره‌وری سازمانی
صرفه‌جویی در وقت مدیران
بهره‌مندی از تمام گزارش‌های مدیریتی در جهت پیگیری اجرای مصوبات
پیگیری مداوم در جهت انجام مصوبات محوله
امکان یکپارچه‌سازی مدیریت جلسات و شبکه اجتماعی سازمانی جهت سهولت و افزایش سرعت تبادل اطلاعات و هماهنگی‌ها

مشخصات

پلتفرم اجرا
اندروید iOS تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت جلسات
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

برنامه ریز

سطوح دسترسی

گزارش ساز

مدیریت تمامی فعالیت ها

مدیریت کاربر

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

یکپارچگی-گستردگی-محیط کاربر پسند-دارای نسخه موبایل

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۸ ساعت
نحوه آموزش: Help
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماهه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: