اتوماسیون تحت وب تراویا با شعار مدیریت هوشمندانه ( Intelligent management ) نجات دهنده مدیران و کارمندان آژانس از کارهای سنتی روزانه میباشد .این نرم افزار نیز بر بستر وب طراحی شده و امکان اتصال به سایر نرم افزار های شرکت و همچنین کار بصورت Stand alone ( متکی به خود ) میباشد .
تراویا پس از چندين سال تحقيق و تحليل , اقدام به طراحي اتوماسيون جامع و پیشرفته ویژه آژانس ها و شرکت های خدمات مسافرتی نموده است كه با تلاش متخصصين رايانه و استفاده از تجربه مشاورين و مديران مجرب این حوزه موفق به پياده سازي آن گردیده است.
استفاده از یک سیستم اتوماسیون مناسب، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینهها و در نتیجه بهره ور شدن سازمان میشود، دستاوردهای چشمگیری برای مدیران آژانس و یا شرکت ها و همچنین ارباب رجوع و در نهایت محیط زیست به دنبال دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.
این نرم افزار نیز بر بستر وب طراحی شده و امکان اتصال به سایر نرم افزار های شرکت و همچنین کار بصورت Stand alone ( متکی به خود ) میباشد . اتوماسیون تحت وب تراویا با شعار مدیریت هوشمندانه ( Intelligent management ) نجات دهنده مدیران و کارمندان آژانس از کارهای سنتی روزانه میباشد .در طراحی این نرم افزار تمامی دغدغه ها و نیازهای آژانس ها با هر سایزی مورد توجه قرار داده شده است و توانسته سیستمی با خدمات غیر قابل تصور برای مدیران به ارمغان بیاورد .
بخش از خدمات ارائه شده در نرم افزار اتوماسیون تراویا :
• مشاهده عملکرد مالی کارمندان آژانس
• مشاهده و مدیریت کلیه خدمات آژانس از قبیل تور ، هتل ، پرواز ، قطار ،ویزا،کشتی ، اجاره خودرو ، خدمات کانون جهانگردی و ...
• پنل کاربری مجزا برای مدیران و کانتر ها و نمایندگان فروش
• امور مربوط به مشتریان ( جستجو ، مشاهده و امکان بلاک کردن ارائه خدمات ، تعریف کارت تخفیف و مشتریان کثیرالسفر )
• کاملا یکپارچه و با قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری و نرم افزار فروش آنلاین تراویا و نرم افزار مدیریت وب سایت
• امکان ارسال ایمیل داخلی و گفتگوی آنلاین با کلیه کارمندان و نماینده های آژانس
• اتصال به درگاه پیام کوتاه
• مدیریت کارمندان و نماینده ها و بازاریابها ( ورود و خروج و مرخصی و استخدام و پاداش ها )
• تعریف صندوق و نحوه دریافت مبلغ از مشتری
سیستم حسابداری تحت وب با امکانات
1- گزارشگیری از تمامی خدمات ارائه شده در آژانس
2- مشاهده فروش روزانه بصورت نموداری
3- مشاهده بدهکاران ، بستانکاران ( فروش به همکار ، خرید از همکار ) و هزینه ها
4- امور مربوط به چک و واریزی های ایرلاین ها
5- امکن تعریف سقف فروش و استفاده از خدمات برای نماینده ها
امور مربوط مدیریت :
1- مدیریت قرار داد ها ، یاد آوری قرار ملاقات ها ، مکاتبات ، مشاهد درخواست های
2- اتصال به شبکه اجتماعی مدیران آژانس ها و لیدرهای
3- دریافت خدمات و آموزش های و تکنیک های بازاریابی و فروش
4- گزارشگیری پیامکی و ارسال دستور بدون نیاز به اینترنت و با هر مدل گوشی
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
یکپارچه - تحت وب - هوشمند - قابلیت اتصال به وب سایت - انواع خروجی
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (آداک پردیس مبنا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »