نرم افزاری برای مدیریت درخواست های پرسنل و مدیریت اموال انفورماتیک می باشد که برای نمایش حجم کار واحد های انفورماتیک بسیار مفید می باشد

قیمت: ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مدیریت انفورماتیک ادارات کارا
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
کارا نرم افزار هوشمند
دفتر مرکزی
گیلان - عرضه در سراسر کشور
از سال
۱۳۸۶
سایر محصولات
نرم افزار زمانبندی کلاس / نرم افزار صدور فیش آب بهاء / نرم افزار مدیریت هدایای نقدی و غیر نقدی موسسات خیّریه

راه های ارتباطی با کارا نرم افزار هوشمند

تلفن
۰۱۳-۳۳۶۰۰۵۹۳-۳۳۳۳۲۵۱۰-۰۹۱۱۱۴۸۱۴۰۰
فکس
۳۳۶۰۰۵۹۳
ایمیل
hamedrez@gmail.com
وب سایت
http://www.karanarmafzar.com
آدرس
رشت - خ امام - م حشمت - ساختمان مركز رشد واحدهاي فناور - طبقه 2 - واحد 208 کارا نرم افزار هوشمند (حامد رضائی)

توضیحات

نرم افزاری هست که تمامی پرسنل اداره که تحت نظر انفور ماتیک است می توانند درخواست های خود را به صورت اینترنتی یا شبکه محلی برای واحد انفورماتیک ارسال نمایند و بعد از تایید مدیر واحد به دست مدیر انفورماتیک رسیده که می تواند خود انجام دهد یا به پرسنل خود ارجاع دهد در کلیه مراحل انجام درخواست می تواند وضعیت و تویحات مربوطه رو برای درخواست کننده مشخص نمایید و هم چنین گزارشاتی از درخواست ها در بازه زمانی و.. تهیه کنند

در نسخه جدید امکان اتصال درخواست ها به اموال برای تعویض و تعمیر و ... جهت ثبت لاگ خود کار اموال اضافه شده است
همچنین می تواند کلیه اموال مربوط به انفورماتیک را حتی به ریز با شماره اموال وارد کنید و تحویل هر واحد بدهد و هر موقع خواست انواع گزارشات مربوطه به اموال رو تهیه نماید مثل این که چند تا سیستم با رم 4 موجود است یا چند تا ال سی دی موجود هست ....

در نسخه جدید امکان ثبت نظر توسط کاربران و امتیاز دهی انها به درخواست های صادر شده اضافه گردید که در امتیاز دهی ایزو واحد استفاده خواهد شد.

امکان تعریف رده های سازمانی وجود دارد که پرسنل رده های مختلف سازمان و همچنین پست های مختلف انان در اون رده را مشخص کرد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت، بایگانی و آرشیو فرم ها و اسناد
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

سادگی-درج ایتم های ضروری-آیتم های تخصصی-گزارشات ایزو- مدیریت اموال-تجمیع اطلاعات

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: فاطمه سرمدی | ۲۶ مرداد ۹۸

سلام کاتالگی درخصوص معرفی قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت اسناد موجود است؟

پاسخ تولید کننده - ۲۸ مرداد ۹۸

سلام و عرض ادب تولینک زیر کاتالوگ داینامیک محصول قرار داره http://www.karanarmafzar.com/Product/045 برای دیدن خود نرم افزار و یا مشاوره در مورد نیاز های شما می تونید با شماره زیر در تلگرام،واتس اپ و یا تلفن هماهنگ بشین 09111481400 رضایی


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

9 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (کارا نرم افزار هوشمند) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »