مدیریت دانش مؤثر، دانش افراد موجود در سازمان شما را تحت کنترل در آورده و به آسانی بین کارکنان سازمان به اشتراک میگذارد. بدین ترتیب سازمان شما زمانی که افراد به مرخصی میروند، بیمار میشوند یا شرکت را ترک میکنند با هیچ مشکل و بحرانی مواجه نخواهد شد. مدیریت دانش سازمانی فقط در لایه‌های مدیریتی نیست بلکه بسیاری از تجربیات و رویدادهای آموزنده در لایه‌های عملیاتی و کارشناسی در شرکت‌ها به وجود می‌آیند. نرم‌افزار مدیریت دانش سپهرماهان، سیستمی جدید و مبتکرانه و مبتنی بر شبکه اجتماعی سازمانی است. این سیستم سعی دارد تمامی مراحل مدیریت دانش از جمله اکتساب و گردآوری دانش، ساختاربندی دانش، اشتراک و تسهیم دانش را در بر بگیرد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار  مدیریت دانش همسو
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
نرم افزار  مدیریت دانش همسو
دمو
برای دریافت دموی این نرم افزار اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوران سپهر ماهان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
نرم افزار نظام پیشنهادات همسو / نرم افزار مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیک سپهر ماهان / نرم افزار مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات همتاک

راه های ارتباطی با فناوران سپهر ماهان

تلفن
۸۸۵۰۴۶۰۱
فکس
۸۸۱۷۵۳۹۰
ایمیل
admin@mahansocial.ir
وب سایت
https://www.sepehrmahan.com
آدرس
تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد، کوچه 14، پلاک 6

توضیحات

امکانات سیستم مدیریت دانش:

استفاده از CMSها (سیستم‌های مدیریت محتوا) از جمله بلاگ، گروه و کامیونیتی، تالار گفت‌وگو و غیره جهت دریافت تجربیات، گفت‌وگوها و درس‌ آموخته‌های اعضای سازمان
استفاده از سیستم مدیریت اسناد جهت یکپارچگی اسناد سازمان
استفاده از سیستم‌های مدیریت جلسات و مدیریت پروژه
استفاده از Elasticsearch جهت دسترسی سریع به تمام اطلاعات و داده‌های سیستم

مشخصات

پلتفرم اجرا
اندروید iOS تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور آموزشی و پژوهشی / سیستم های مدیریت دانش
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

چارت سازمانی

مدیریت بهره وری

سازمان دهی خودکار

انطباق با سازمان ها

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

مبتکرانه - رویکرد جدید - کاملاً تحت وب - داشتن نسخه اندروید - بهینه‌سازی‌شده برای سرور - کاملاً فارسی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
سرور با سیستم عامل لینوکس

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۸ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: