مشاهده خبر بازگشت به لیست اخبار

نرم افزار اپراتور تور چیست؟

نوشته شده توسط: فروزان
در تاریخ:

نرم افزار اپراتور تور، نرم افزار کامپیوتری است که به منظور کمک به بخش عمده ای از عملیات مورد نیاز برای اجرای یک کسب و کار موفق تور طراحی شده است. در حالی که ژنراتورهای دیگری وجود دارند که می توانند برای مثال به نرم افزار CRM ، کمک کنند - این راه حل ها اغلب برای انجام کاری که نرم افزار تور اپراتور می تواند انجام دهد به ابزارهای اضافی یا سفارشی گران قیمت نیاز دارند.

البته، هیچ شرکت توری دقیقا مشابه به یکدیگر نیستند، و این نیز مربوط به نرم افزار تور اپراتور است. برای به دست آوردن بهترین بازده سرمایه گذاری خود، مهم است که یک راه حل را انتخاب کنید که با نیازهای خاص شما سازگار باشد.

بسیاری از سیستم های نرم افزاری اپراتورهای تور مبتنی بر ابر هستند و به عنوان یک سرویس (SaaS) فروخته می شوند. به این معنی است که شرکت ها یک اشتراک (به صورت ماهانه یا سالانه) به نرم افزار پرداخت می کنند و می توانند از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند. این موضوع می تواند سود عظیمی برای اپراتورهای تور در تورهای مسافرتی داشته باشد، زیرا به آنها اجازه می دهد تا به طور مستقیم بر روی تلفن های همراه خود به ویژگی های نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های مشترک نرم افزار تور اپراتور

        ·            مدیریت زمان : کمک به برنامه ریزی و مدیریت برنامه ریزی برای عملیات تور و پشتیبانی از خدمات، اغلب با یک رابط کاربر مبتنی بر تقویم.

        ·            مدیریت رزرو : کمک به سازماندهی و تایید رزرو تور و برقراری ارتباط با مشتریان و فروشندگان.

        ·            یکپارچه سازی وب سایت : ابزارهایی مانند اینترفیس رزرو آنلاین میتواند با وب سایت شرکت شما یکپارچه شود تا اطلاعات در زمان واقعی را برای مشتریان و بازدیدکنندگان وبسایت فراهم کند.

        ·            دروازه پرداخت: اپراتورهای تور می توانند صورتحساب ها را مستقیما پردازش کنند، که می تواند از وب سایت شرکت تور یا از طریق یک تبلت یا تلفن هوشمند به آن دسترسی پیدا کنند.

        ·            مدیریت اجاره : اپراتورهای توریستی که تجهیزات را نیز اجاره می دهند، برنامه های کاربردی مدیریت اجاره به شما کمک می کند تا دور از ریسک، چالش های حسابداری و زمان نگهداری قرار گیرید.

        ·            بینش مشتری : برنامه های بینش و تجزیه و تحلیل به شما کمک می کنند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید و این درک را به استراتژی های عملی (مثلا ایده هایی برای تبلیغات و بسته های تور) تبدیل کنید.

        ·            ارتباطات مشتری : شما را قادر می سازد از ایمیل، VoIP و حتی پیام های متنی SMS برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید.

چه نوع خریداری هستید؟

کلید انتخاب نرم افزار، صرف نظر از صنعت شما، شروع پروسه انتخاب با دقت به سوالات زیر است:

چگونه نرم افزار می تواند در انجام وظایف و فرآیندهای گردش کار به ما کمک کند؟ کلید در اینجا یافتن نرم افزارهایی است که از کارآیی موجود شما پشتیبانی کند و کارایی بیشتری را اضافه کند. به ندرت توصیه می شود که نرم افزاری را خریداری کنید که تغییرات شدیدی در عملیات روزمره شما به وجود آورد ، مگر اینکه این تغییرات برای یک استراتژی تجاری جدید ضروری باشد.

چگونه نرم افزار می تواند در پیشبرد اهداف استراتژی ما (پیش رو) کمک کند؟ برای مثال، اگر شرکت شما قصد دارد یک تجربه آنلاین بهتری برای مهمانان ایجاد کند، در هنگام انتخاب نرم افزاری، باید این موضوع را در نظر داشته باشید. تغییر زیرساخت های نرم افزاری شرکت اغلب موثرترین راه برای اطمینان از دستیابی به اهداف استراتژی است.

پس از بررسی این سؤال ها، می توانید لیست گزینه های خود را، با درخواست های زیر محدود کنید:

شرکای تجاری ما از چه نرم افزاری استفاده می کنند؟ اگر برای هر جنبه ای از عملیات تور خود به خدمات شخص ثالث تکیه کنید، در نظر بگیرید که چگونه خرید نرم افزار شما می تواند این روابط را بهبود بخشد. به عنوان مثال، اگر یک هتل که نزدیک به شما کار می کند دارای یک سیستم مدیریت خاص باشد، باید در نظر بگیرید که سیستم جدید شما چقد می تواند با سیستم هتل سازگار باشد.

در چه مکان هایی، نیاز به دسترسی به سیستم نرم افزار تور اپراتور داریم؟ برخی از اپراتورهای تور، تنها از یک ایستگاه کاری در دفتر خود، نیاز به دسترسی به نرم افزار دارند. ممکن است دیگران از دستگاه های تلفن همراه نیاز به دسترسی داشته باشند، بنابراین راهنماها می توانند در هنگام بازدید، به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و آنها را به روز رسانی کنند. این سوال به تعیین مدل و برنامه ریزی بودجه برای طراحی مجوزهای نرم افزاری کمک می کند.

 

مزایای نرم افزار تور اپراتور

افزایش رضایت مشتری: هنگامی که نرم افزار برخی از وظایف یک عملیات تور را مدیریت می کند، شما و کارکنانتان زمان بیشتری را برای تمرکز بر روی سایر مشتریانتان خواهید داشت. بسیاری از سیستم های برنامه نویسی تور اپراتور، اجازه بازخورد و ارائه شکایات مشتری را می دهند تا به وسیله این پیشنهادات سیستم را بهبود بخشند.

اجتناب از رزرو دوباره: تور نرم افزار برنامه ریزی اپراتور می تواند همانند یک گلوله نقره ای برای همه برنامه ریزی ها، کمک به جلوگیری از رزرو دوباره، و موارد دیگر باشد. این نرم افزار برای ردیابی و مدیریت برنامه های همزمان طراحی شده است و بعضی از آنها حتی با همکاری شرکای تجاری شخص ثالث نیز انجام می شود. حتی می تواند با ارسال یادآوری به موقع به مشتریان یادآور سفر های آینده آنها باشد.

افزایش فروش خدمات ارزش افزوده: با استفاده از پورتال های پرداخت و قابلیت های خرید، سیستم های گردشگری می توانند با افزایش ارزش معاملات شخصی عملکرد فروش خود را افزایش دهند. به عنوان مثال، هنگامی که یک مشتری قصد رزرو تور ساحلی را دارد، نرم افزار می تواند به آنها سفر غواصی و یا اجاره تجهیزات را پیشنهاد دهد.

بهبود بینش در عملیات تجاری: همیشه تعجب می کنید چرا برخی از مشتریان به نظر می رسد که معاملات ویژه ای را که شما به صورت آنلاین یا از طریق بازاریابی ایمیل ارائه می دهید دوست دارند، در حالی که سایر مشتریان دیگر فقط به خرید هایی که شخصا انجام می دهند متعهد هستند؟ نرم افزار تور اپراتورها اطلاعات و بینش لازم برای شناسایی فرآیند در میان مشتریان خود را فراهم می کند و به اینگونه سواات پاسخ می دهد.

افزایش رضایت کارکنان: نرم افزار تور اپراتورها بیشتر عملیات تور را انجام می دهد. کارکنان می توانند زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی مشتریان و بهبود کسب و کار کنند. همچنین لازم به ذکر است وقتی که از کارمندان خواسته شود تا وظایف روزمره تکراری را انجام دهند، آنها بیشتر درگیر خواهند شد.

 


منبع: What Is Tour Operator Software?
برچسب ها: -

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این خبر ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
دیدگاه خود را ثبت کنید: