مشاهده خبر بازگشت به لیست اخبار

بررسی Salesforce : بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک

نوشته شده توسط: فروزان
در تاریخ:

بخش دوم

مزایای دیگر

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از Salesforce  این است که امکانات تقریبا بی پایانی را برای گسترش ویژگی های اصلی ارائه می دهد. هدف نهایی، برطرف کردن نیازهای منحصر به فرد کسب و کار با نهایت استفاده از نرم افزار است. این کار تماما، با استفاه از یکپارچگی شخص ثالث از طریق Salesforce AppExchange  انجام می شود. در آنجا شما می توانید صدها یکپارچگی شخص ثالث را پیدا کنید تا موجب شود CRM شما با راه  حل های کسب و کارتان که در حال حاضر از آن استفاده می کنید کار کند  - و جدیدهایی که به رشد آن کمک می کند.

برای نشان دادن، در اینجا به پنج نمونه از  قابلیتSalesforce ، زمانی که با دیگر برنامه های کسب و کار یکپارچه شده اند را بیان می کنیم:

داده های زمان واقعی. به دلیل بیشترین اطلاعات به روز شده در چشم اندازها، تماس و کسب و کار، Salesforce را با منابع صنعت مانند Data.com و Dun & Bradstreet اتصال می دهد. Salesforce می گوید این ویژگی به حذف ساعات تحقیق برای پیدا کردن سرنخ های تازه و اطلاعات به روز شده کمک می کند، بنابراین فروشندگان مستقیما به سمت تماس ها، ارزیابی فرصت ها و فروش پیش می روند.

یکپارچگی Outlook. مستقیما از Outlook به داده هایSalesforce  دسترسی داشته باشید. Salesforce Email Connect به شما اجازه می دهد از صندوق ورودی خود مخاطبین را ببینید، اضاف و ویرایش کنید، جزئیات جدیدی ایجاد کنید، به مشتریان پاسخ دهید، تقویم ها را ببینید، دعوت نامه ارسال کنید و بیشتر داده ها همچنین در زمان واقعی همگام سازی می شوند، بنابراین شما دیگر نگرانی راجع به به روزرسانی دستی اطلاعات بر روی هر پلت فرم خود، نخواهید بود.

اتوماسیون بازاریابی. به منظور ایجاد، راه اندازی و مدیریت کمپین های بازاریابی از Pardot Marketing Automation، مستقیما از داشبرد Salesforce  خود استفاده کنید. این امکانات عبارت اند از : تولید سرنخ، ارزیابی چشم انداز، بازاریابی ایمیل هدفمند، ادغام Google AdWords و تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری بازپرداخت به منظور ارزیابی اثربخشی کمپین ها.

مدیریت عملکرد فروش. برنامه Work.com متعلق به Salesforce به شما کمک می کند تیم های فروش را به منظور رسیدن به اهدافشان مدیریت کنید و انگیزه بدهید. این برنامه همچنین به شما امکان ارزیابی عملکرد و پیگیری فروشندگان به صورت ماهانه، سه ماهه، سالانه، در هر پروژه یا معیارهای بر اساس هدف را می دهد.

خدمات مشتری. برای ارائه پشتیبانی چند مشتری از Desk.com استفاده کنید: سپس آن ارتباطات رو به طور خودکار با پروفایل های تماس ادغام کنید.

Salesforce AppExchange یکپارچگی شخص ثالث را در طیف گسترده ای از دسته ها ارائه می دهد، همانند خرید و فروش، خدمات به مشتریان، بازاریابی، منابع انسانی، امور مالی، برنامه ریزی منابع سازمانی، همکاری، تجزیه و تحلیل و آیتی.

هنگامی که از فروشنده Salesforce راجع به این یکپارچگی ها پرسیدیم، از اینکه بسیاری از آنها به منظور کمک به کارآمدتر و مولد بودن تیم شما، در داخل پلتفرم Salesforce قابل استفاده بودند، تحت تاثیر قرار گرفتیم. در مقابل، برخی از محصولات نرم افزار CRM تنها راجع به داده های ادغامی رقابت می کنند، در نتیجه برای انجام کار نیاز به دسترسی به برنامه های متعدد می باشد.

خدمات مشتری

از میان بسیاری از نرم افزار های CRM که بررسی کردیم، Salesforce یکی از جامع ترین سیستم های پشتیبانی از مشتری را ارائه می دهد. تعدادی خدمات تلفنی رایگان و چت زنده بر روی سایت شرکت در دسترس است، بنابراین می توانید در صورت نیاز به کمک، به یک شخص دسترسی داشته باشید. ما به راحتی قادر به تماس با تیم فروش Salesforce بودیم، و فروشندگان از پاسخ دادن به تمام سوالات بدون اصرار خرید یک طرح، خوشحال بودند.

علاوه بر پشتیابنی زنده ، سایر فروشندگانی که صحبت کردیم گفتند این نرم افزار منابع بسیاری برای کمک به شما در پیاده سازی، استفاده و عیب یابی Salesforce ارائه می دهد. او به ما لینکی به صفحه Success Service داد که شامل اطلاعاتی در مورد کمک، آموزش، صدور گواهی نامه و دیگر خدمات پشتیبانی می شود همچنین صفحات یوتیوب آن، جایی که شما می توانید ویدئو ها و دموهای Salesforce را تماشا کنید.

همچنین Salesforce یک صفحه را به انجمن اختصاص داده است ،  بنابراین خودتان می توانید کمک پیدا کنید، شامل یک انجمن است، جایی که شما می توانید برای دریافت پاسخ از دیگر کاربران Salesforce  مسائل رایج را مرور کنید یا سوالات خود را ارسال کنید. همچنین این بخش شامل اسناد رسمی Salesforce می باشد، جایی که به منظور یادگیری راجع به نرم افزار و حل مسائل، یک کتابخانه از راهنمایی ها، ویدوئوها، مقاله ها و سایر منابع آنلاین ارائه می دهد. همچنین قادر خواهید بود توسعه دهندگان Salesforce را استخدام کنید که به شما کمک کنند نرم افزار را به منظور متناسب بودن با نیازهایتان سفارشی کنید.

محدودیت ها

اگرچه، Salesforce اولین انتخاب ما در بهترین نرم افزار CRM می باشد، اما به معنی عالی بودن آن نیست. صاحبان کسب و کار کوچک به ما گفتند که بزرگترین محدودیت های Salesforce  پیچیدگی و مدل های قیکت گذاری آن می باشد.

برای کسب و کارهای کوچک، بزرگترین نقطه قوت آنها نیز ضعف آنها می باشد. بدلیل اینکه CRM قوی است، یک گزینه بسیار عالی برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال رشد است اما ممکن است کسب وکارهای خیلی کوچک به چنین راه حل جامعی نیاز نداشته باشند. این موضوع برای شرکت های کوچک، که تیم فروش اختصاصی ندارند یا در حال حاضر تولید سرنخ و راه حل های فروشی که به صورت عالی برای آنها کار می کند را دارند، واقعا یک مسیله است.

آن روی سکه، فروشندگان به ما گفتند، Salesforce  یک راه حل مقیاس پذیر است که می تواند با کسب و کار شما رشد کند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک، هنگامی که در مرحله راه اندازی هستند از نرم افزار استفاده می کنند و پس از آن همان طور که کسب وکار گسترش می یابد از ویژگی های پیشرفته آن بهره مند می شوند.

ممکن است قیمت گذاری یک مسئله برای برخی کسب و کارهای کوچک محسوب شود، Salesforce  از 25 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه شروع می شود و به 5 کاربر محدود می شود. اگر به کاربران بیشتری نیاز دارید، باید به طرح 65 دلار به ازای هر کاربر در هر ماه ارتقاء یابید، که به شما اجازه می دهد تعداد نامحدودی از کاربران را اضافه کنید. اگرچه این ها هزینه های مقرون به صرفه ای برای کسب وکارهای کوچک شما هستند، مشکل در سفارش سازی نرم افزار و اضاف کردن راه حل های شخص ثالث است.

یک نگرانیه بزرگ برای صاحبان کسب و کار کوچک این است که همراه با استفاده از قابلیت هایی فراتر از قابلیت های اصلی، هزینه های اضافی به همراه دارد. به عنوان مثال، برنامه های شخص ثالث که نیاز به مجوزاضافی و یا حساب دارد، همانند Data.com ، بخشی از مدل قیمت گذاری Salesforce  نیستند.  فروشنده ای که با آن صحبت کردیم تایید کرد که، برای استفاده از آن سرویس ها نیاز به پرداخت در اشتراک Salesforce  دارید.

علاوه بر این، اگر شما فاقد مهارت لازم برای پیاده سازی یا سفارش سازی نرم افزار باشید، باید هزینه های اضافی برای انجام کار توسط توسعه دهندگان، پرداخت شود. برخی از صاحبان کسب و کار کوچک که ما با آنها صحبت کردیم گفتند، آنها صدها هزار دلار برای کمک توسعه دهندگان در نرم افزار پرداخت کردند. 


هیچ دیدگاهی تاکنون برای این خبر ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
دیدگاه خود را ثبت کنید: