مشاهده خبر بازگشت به لیست اخبار

بررسی Salesforce : بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک

نوشته شده توسط: فروزان
در تاریخ:

بررسی Salesforce : بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک 

بخش اول

تحقیقات و تجزیه و تحلیل 2017 در مورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ما را به سمت Salesforce Small Business Solutions، به عنوان بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک هدایت کرد. Salesforce را از میان ده ها تن از گزینه های نرم افزار CRM انتخاب کردیم. برای فهمیدن نحوه انتخاب Salesforce می توانید روش و لیست فروشندگان نرم افزار CRM را پیدا کنید.

چرا Salesforce ؟

نرم افزار CRM همه در یکی، مبتنی بر ابر برای کسب و کارهای کوچک

Salesforce یک نرم افزار CRM تمام ویژگی است که برای انواع کسب وکارها مناسب است. با Salesforce Small Business Solutions ، می توانید تنها با انتخاب یکی از بسته های طراحی شده از تمام قابلیت های ارائه شده Salesforce برای کسب و کارهای کوچک بهره مند شوید.

به عنوان نرم افزار همه در یکی، Salesforce هر چیزی که برای پیدا کردن و حفظ مشتریان، خرید و فروش و رشد کسب و کارتان نیاز داشته باشید را ارائه می دهد. امکاناتی عبارت اند از مدیریت تماس، مدیریت سرنخ، مدیریت فرصت، پیش بینی فروش، اتوماسیون گردش کار، ابزارهای همکاری و بسیاری دیگر همه در یک، پلتفرمی که استفاده از آن آسان است. همچنین Salesforce یک نرم افزار مبتنی بر ابر است که در هر زمان، در هر مکان امکان دسترسی داده ها را به شما می دهد، حتی از دستگاه تلفن همراه خود.

سهولت استفاده

بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند محصولات نرم افزار CRM آنها به راحتی قابل استفاده است. هنگامی که با یک فروشگاه Salesforce صحبت کردیم، به ما گفته شد که این نرم افزار یک رابط کاربری که استفاده از آن آسان است را ارائه می دهد، که منحنی یادگیری زیادی نیاز ندارد. برای اثبات این موضوع، خودمان نرم افزار را تست کردیم.

ویژگی که در Salesforce توجه ما رو بسیار جلب کرد، داشبرد قابل تنظیم آن بود. هنگام ورد به سایت، داشبرد از شما با طیف گسترده ای از گزارشات که به شما دید کاملی از نحوه عملکرد کسب و کار می دهد، استقبال می کند. همچنین می توانید خلاصه زمان واقعی از اعداد خود و داده های مشتری ببینید. می توانید داشبرد را برای دیدن همه چیز از چرخه فروش تا فرصت های کلیدی، مدیران، خلاصه تیم، تعداد فروش و بسیاری از دیگر انواع داده ها تنظیم کنید.

همچنین سهولت هدایت نرم افزار را نیز دوست داشتیم. تنها یک نوار هدایت در بالای ویندوز وجود دارد. هر کدام از تب ها به دسته های جداگانه ای تقسیم می شوند، همانند Home, Contacts, Accounts, Leads, Campaigns, Opportunities, Forecasts Files  و بیشتر. این طرح مسیر رفتن به جایی که می خواهیم را برایمان خیلی آسان کرد، برای آنچه که نیاز داریم مجبور به جستجو نبودیم چیزی که ما در چندین محصول دیگر نرم افزار CRM مجبور به انجام آن بودیم. به عنوان بخشی از داشبرد قابل تنظیم، شما همچنین می توانید هر یک از تب ها را سازماندهی کنید یا تب خود را برای هدایت عملکرد خود اضاف کنید.

علاوه بر این، از سازماندهی هر تب تحت تاثیر قرار گرفتیم. تمام داده ها در یک لیست با لینکی به هر کدام از مخاطبین، حساب، سرنخ، کمپین و غیره نمایش داده می شوند. همچنین ستون سمت راست شامل یک میانبر و آیتم های اخیر می شود، بنابراین می توانید سریعا به آیتم های باز اخیر خود بروید.

همچنین قابلیت های اجتماعی نرم افزار نیز توجه ما را جلب کرد. عملکرد رسانه های اجتماعی و اخبار Salesforce بسیار شبیه به فیس بوک عمل هستند، که باعث آشنایی و سهولت استفاده از آن می شود. می تواند مستقیما از داشبرد به راحتی اخبار را مرور کنید، وضعیت به روزرسانی ها را ارسال کنید، فایل ها را آپلود کنید، لینک ها را به اشتراک بگذارید و بیشتر.

ویژگی های CRM

Salesforce تماما راجع به ساده کردن روند فروش به منظور کمک به سرعت و آسانی فروش کسب وکار است. به این منظور، پلت فرم با تمام ویژگی های مورد نیاز برای رشد، استفاده از رویکرد فروش و بینش محور در کسب وکارهای کوچک، همراه می باشد. همه چیز از یک راه کارآمد و خودکار انجام می شود، و نرم افزار به منظور ارائه تمام اطلاعاتی که برای مدیریت مخاطبین، یافتن سرنخ ها، اجرای کمپین های بازاریابی کارآمد تر و خیلی بیشتر، نیاز است، طراحی شده است.

 

 

در اینجا بعضی از ویژگی هایی که Salesforce ارائه کرده است را بیان می کنیم:

مدیریت مخاطبین: Salesforce یک سیستم مدیریت مخاطب قوی ارائه می دهد. علاوه بر ذخیره سازی شماره تلفن ها، آدرس ها و سایر اطلاعات تماس، این نرم افزار سایر اطلاعات مهم را به منظور ایجاد یک دید 360 درجه از هر مشتری، ذخیره می کند. به عنوان مثال، هر یک از پروفایل های مشتری شامل اطلاعات حساس مانند تاریخ فعالیت، معاملاتی که بخشی از آن هستند، ارتباطات گذشته (و کدام فروش با آنها در ارتباط است) و اینکه در کدام مرحله از فروش، یادداشت های داخلی، و بحث ها می باشند. پروفایل ها همچنین به طور خودکار حساب های رسانه اجتماعی مخاطبین رو به لیست اضاف می کند از جمله لینک دین، فیس بوک، توییتر و یوتیوب بنابراین شما می توانید فورا به سوالات، نگرانی ها و مواردی که به صورت آنلاین راجع به شرکت ما می گویند پاسخ دهید.

تولید سرنخ : مزایای سیستم تولید سرنخ Salesforce دو قسم است : در حالی که تمام ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل چشم اندازها به فرصت فروش را در اختیار شما قرار می دهد، اجازه می دهد تصمیم گیری های بازاریابی دقیقی را بگیرید. ابتدا، نرم افزار با ردیابی آنها، به منظور پیدا کردن این موضوع که از چه کمپین یا کانال های بازاریابی آمده اند، از جمله رسانه های اجتماعی، تصویر بزرگی از هر سرنخ به شما می دهد. این اجازه می دهد شما بفهمید تلاش های شما در بازاریابی کجاها جواب می دهد و کجا جواب نمی دهد، و همچنین اینکه کدام یک بیشترین تاثیر را بر روی چرخه فروش دارد. بعد، Salesforce بیشترین فعالیت های اخیر هر سرنخ و اطلاعات تماس را می گیرد و بعد از آن به طور خودکار برای پیگیری آنها را به فروش صحیح اختصاص می دهد.

مدیریت فرصت .  Salesforce به شما اجازه می دهد به صورت کارآمد فرصت ها را مدیریت کنید و سریعا فروش ها را با ارزیابی معامله و ابزار ها ببندید. تنها با چند کلیک، می تواند فایل PDF دقیقی را بسازد که به طور خوکار داده های مربوط را ایجاد می کند همانند اطلاعات مربوط به مشتری، مقادیر، قیمت گذاری، شرایط پرداخت، اطلاعات تحویل و بیشتر و آن را از طریق پلت فرم  Salesforce مستقیما به مشتری ایمیل می کند. این نرم افزار همچنین می تواند به شما ارزش هر معامله و مرحله کنونی هر معامله را نشان دهد، و همچنین پیگیری فعالیت ها و دریافت هشدار به عنوان پیشرفت حساب ها از طریق روند فروش انجام دهد.

پیش بینی  . پیش بینی فروش را در زمان واقعی مدیریت کنید. فروشندگان می توانند به سرعت پیش بینی های فروش که شامل انواع اطلاعات از اهداف سهمیه ماهانه و دوره ای تا دسته ای، در آمد ، ارزش قرارداد و مشتریان می باشد را ایجاد کنند. شما و دیگر اعضای تیم بعد از آن می توانید همان طور که می بینید به فروش و رسیدن به اهداف کمک کرده، در زمان واقعی این پیش بینی ها را بررسی و تنظیم کنید.

گزارش ها. هدف Salesforce آسان کردن تولید و تجزیه و تحلیل گزارشات می باشد. ابزارهای گزارش کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که شامل نمودار زمان واقعی، نمودارها، و توانایی به ضفر رساندن در دسته بندی ها و کوچکترین جزئیات می باشد. همچنین گزارشات در داشبرد ظاهر می شوند بنابراین به محض ورود تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت می کنید.

همکاری. Salesforce به منظور کمک به فروشندگان و سایر اعضای کارکنان خود برای فروش بیشتر ابزارهای اجتماعی را ارائه می دهند. این پلت فرم شامل ویژگی هایی از جمله اخبار اجتماعی برای ایجاد فضای بحث باز و توانایی به اشتراک گذاری فایل ها، بینش ها، داده ها، منابع و سرنخ ها و بیشتر می باشد.

گزارش کار خودکار. فروشندگان را از طریق فرآیند فروش با گردش کار خودکار، راهنمایی می کند، که آنها را از طریق مراحل مختلف هر معامله بدون نیاز به حضور شما انجام می دهد. می توانید به منظور سریع تر کردن روند، به طور خودکار وظایف را تعیین کنید، به درخواستها توصیه و پاسخ داده شود( از قبیل هزینه، تخفیف و سفارش دادن).

دسترسی به تلفن همراه. با برنامه تمام ویژگی تلفن همراه Salesforce به سی ار ام خود دسترسی داشته باشید. درست همانند نسخه دسکتاپ Salesforce، برنامه تلفن همراه نیز امکان دسترسی به داشبرد Salesforce را می دهد : اطلاعات تماس و پروفایل های اجتماعی، فروش و ابزارهای تولید سرنخ، فایل ها وبیشتر. این برنامه همچنین شامل قابلیت های همکاری می باشد، بنابراین می توانید تیم خود را در مورد وضعیت معامله به روز رسانی کنید و در هر کجا که هستید در صورت نیاز، کمک دریافت کنید.

با ادامه این مقاله در بخش بعدی با ما همراه باشید.


هیچ دیدگاهی تاکنون برای این خبر ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
دیدگاه خود را ثبت کنید: