مشاهده خبر بازگشت به لیست اخبار

بهترین نرم افزار CRM در سال 2017

نوشته شده توسط: فروزان
در تاریخ:

بخش اول

آیا به دنبال راهی بهتر برای مدیریت و رشد کسب و کار کوچک خود هستید؟ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام تفاوت ها را ایجاد کند. خواه به دنبال راه حل نرم افزاری قوی CRM باشید، یا ساده ترین نرم افزاری که برای کسب و کار کوچک طراحی شده، یا یک نسخه رایگان مناسب بودجه شما، همیشه امکان انتخاب نرم افزار CRM برای شما وجود دارد. کارکنان ما مجموعه گسترده ای از محصولات نرم افزار CRM را بررسی کرده اند و بهترین نرم افزار برای انواع مختلف کسب و کارهای کوچک سال 2017 را انتخاب کردند.

در اینجا مجموعه ای از بهترین انتخاب ها و نحوه انتخاب آنها را بیان خواهیم کرد.

بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک: Salesforce

Salesforce راه حل مبتنی بر ابر، که هر چیزی که شما در یک نرم افزار CRM نیاز دارید را دارد. اگر چه این نرم افزار با کسب و کارهای بزرگ مرتبط است، نسخه کسب و کار کوچک Salesforce به شما اجازه می دهد که از ابزار های قوی محصولات و منابع مقرون به صرفه CRM و کسب و کارهای کوچک قیمت پسند، استفاده کنید. استفاده از پلت فرم بخشی از راه حل های Salesforce کسب و کارهای کوچک، بسیار آسان است و شامل ویژگی های کلیدی همانند ارتباط و مدیریت، پیش بینی فروش، اتوماسیون گردش کار و خیلی بیشتر می باشد.

بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارهای خیلی کوچک: Insightly

Insightly یک نرم افزار ساده اما ویژگی های زیادی دارد، برای کسب و کارهای خیلی کوچک متناسب است. تمام قابلیت های اساسی که کسب و کارهای واقعا کوچک در نرم افزار CRM نیاز دارند را داراست، اما همان طور که کسب و کار شما رشد می کند مقیاس پذیرتر می شود. علاوه بر این، Insightly یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های CRM می باشد. برای شروع یک نسخه رایگان ارائه می دهد.

بهترین نرم افزار رایگان CRM : Zoho CRM

: Zoho CRM یک نرم افزار قوی CRM است که تنها به این دلیل که پرداختی برای آن انجام نداده اید از ارائه قابلیت های خود خودداری نمی کند. برخلاف دیگر CRM های رایگان، Zoho CRM تمام ویژگی های اصلی نرم افزار CRM را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد بدون هیچ هزینه اضافی از این نرم افزار برای 10 کاربر استفاده کنید. همچنین می توانید بدون نیار به خرید طرح، هر زمان و هر جایی که از نرم افزار تلفن همراه CRM استفاده می کنید به تمام داده های خود دسترسی داشته باشید.

 روش ما

برای پیدا کردن بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار های کوچک، با پرسیدن سوالاتی از صاحبان کسب و کارهای کوچک درباره نرم افزار CRM که استفاده می کنند، ویژگی هایی از نرم افزار که دوست داشتند و ویژگی هایی که دوست نداشتند، و ویژگی هایی که باعث بهترین شدن نرم افزار CRM می شود، شروع کردیم.

بعد از آن به نرم افزارهای CRM که در سایت های تجاری و دیگر منابع اینترنتی معتبر بررسی شده بود نگاهی انداختیم. همچنین نرم افزار محبوب CRM که با آن آشنا بودیم یا راجع به آن شنیده بودیم را نیز در نظر گرفتیم.

اخرین گام از تحقیقاتمان شامل آزمایش نرم افزارهایی بود که انتخاب کرده بودیم. این فرآیند شامل ثبت نام برای حساب های کسب و کار، امتهان کردن دموهای نرم افزار، دانلود برنامه های تلفن همراه، تماشای فیلم ها و تماس با فروشندگان به عنوان صاحبان کسب و کار بود.

در مجموع، تحقیقات ما با بیش از 50 محصولات نرم افزار CRM  به پایان رسید. بهترین انتخاب های ما Salesforce, Insightly, Zoho CRM می باشند. و آنهایی که شامل لیست کوتاه ما می شوند Infusionsoft, SugarCRM,Microsoft Dynamics,Nutshell,Netsuite, Act, TeamWox و Highrise هستند.

در اینجا معیارهایی که بر اساس آن هر نرم افزار را بررسی کردیم بیان می کنیم:

        ·            قیمت

        ·            سهولت استفاده

        ·            ویژگی های تماس با مدیریت

        ·            ابزارهای رهبری

        ·            ابزارهای فروش و بازاریابی

        ·            قابلیت های پیگیری کارمند

        ·            گزینه های سفارش سازی

        ·            قابلیت های اتوماسیون

        ·            ادغام شخص ثالث

        ·            گزارش و تجزیه و تحلیل

        ·            دسترسی به تلفن همراه

        ·            محدودیت سرویس

        ·            خدمات مشتری

در اینجا لیست کامل نرم افزارهای CRM و خلاصه ای از آنچه هر کدام از شرکت ها ادعای ارائه آن را دارند بیان می کنیم. این لیست به ترتیب حروف الفبا، شامل بهترین نرم افزارهای انتخابی ما نیز می باشد.

Act!Essentials : Act!Essentials ، توسط Swiftpage، با مدیریت ارتباط با بازاریابی به منظور کمک برای سازمان یافتن، تبدیل مشتریان جدید، ترکیب شد . این نرم افزار بر اساس حدس محل تمرکز زمان و منابع خود را با استفاده از ارائه هوش، توصیه اولویت بندی ها بر اساس سطح تعامل مشتریان و چشم اندازها، انتخاب می کند.

AllProWebTools : اگر به دنبال راهی ساده تر برای به دست آوردن رهبری و حفظ روابط با مشتری هستید، نرم افزار AllProWebTools یک راه حل منحصر به فرد یک پارچه می باشد. این ابزار CRM ، بخشی از یک مجموعه کسب و کار است که شامل ایمیل، وب و میزبانی تجارت الکترونیک ، بازاریابی و مدیریت کار می باشد. در دسترسی داشتن به تمام این ابزارها، تنها از یک داشبرد، شما را سازمان دهی شده حفظ می کند و موجب صرفه جویی در زمان می شود.

Apptivo CRM : Apptivo CRM مخاطبین و مدیریت رهبری را با مدیریت پروژه و نرم افزار بازاریابی، به منظور کمک به ارتباط بهتر با مشتریان را ترکیب می کند. Apptivo CRM بخشی از راه حل کسب و کار مجموعه Apptive ها می باشد.

Avidian/Prophet : صاحب شرکت CRM Prophet صندوق های پستی شما را به یک راه حل تلفن همراه پسند و غنی از ویژگی تبدیل کرد. تماس به ایمیل ها، وظایف، یادداشت ها، قرار ملاقات ها و جلسات را انجام میدهد ، همچنین Avidian تمام اطلاعاتتان را با پلتفرم اشنایی که در حال حاضر هر روز از آن استفاده می کنید را سازگار می کند.

 

Base : " پلت فرم بهره وری هوشمند" نامیده می شود، Base تماما راجع به استفاده از اطلاعات برای کمک به عاقلانه تر و آگاه تر کردن تصمیم های فروش کسب و کار می باشد. به منظور اطمینان از سازنده و موفق  بودن تیم، از نزدیک بر روی فروش، فعالیت های فروش، اهداف و سهمیه ها نظارت می کند.

 

با ادامه این مقاله در بخش بعدی با ما همراه باشید.

 


منبع: Best CRM Software 2017
برچسب ها: -

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این خبر ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
دیدگاه خود را ثبت کنید: